Specificaties 14,1MP, HD filmen, 5x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Cyber-shot DSC-W620 Zwart Review

bambinodekat 28 mei 2012, laatste update op 28 mei 2012, 1.243 views

Sony Cyber-shot DSC-W620 Zwart

Pluspunten

• Opstarttijd, Zoom, SD ondersteuning.

Minpunten

• Korte accuduur, Aan/uit knopje wordt per ongeluk aangezet, Geen interne acculader.

Snelheid en automatiek Score: 5
Batterijduur Score: 3
Mijn HP Photosmart R717 was oud en was al goed versleten, dus ik zocht naar een nieuwe camera en kwam uit bij de Sony Cybershot DSC-W620.

In de doos zitten volgende onderdelen:
-De Sony DSC-W620
-Een Sony NP-BN accu van 630mAh
-Een acculader
-Een USB-kabel
-Een snelstart-handleiding
-Garantieformulieren

Optische zoom
Deze camera heeft 5x optische zoom, wanneer je foto's wilt maken en je staat verder van het object af kom je met 5x optische zoom erg dicht in de buurt bij het object.

Beeldkwaliteit

De camera heeft een resolutie van 14.1 Megapixels, Dit is een geweldige camera om mee te nemen op reis.
De camera kan ook 720p HD filmen, maar dit heb ik nog niet geprobeerd.

Geheugen
Eindelijk ondersteunt Sony ook SD-kaarten waardoor je niet meer dure memorysticks hoeft te kopen.

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-W620 Zwart?

Misschien voor de review video testen?