Xerox Phaser 6125 Review
Een fijne familie-netwerkprinter.Gekozen wegens goede prijs/prestatie. Lekker simpel met duidelijke status meldingen. Bijvoorbeeld de status van de toner wordt goed weergegeven. Werkt prima met het huismerk 123inkt.nl. Goede software en documentatie meegeleverd. Ook voor mijn zakelijke toepassingen voldoet deze printer prima. zie ook: http://www.xerox.nl/kanto...ers/phaser-6125/nlnl.html
Pluspunten
In staat om zeer snel van vanuit standby naar actief printen te gaan. Stille en compacte printer.
Minpunten
Geen ondersteuning Postscript of HPGL printertaal. Alleen geschikt voor Windows.
Eindoordeel
Een fijne familie-netwerkprinter.Gekozen wegens goede prijs/prestatie. Lekker simpel met duidelijke status meldingen. Bijvoorbeeld de status van de toner wordt goed weergegeven. Werkt prima met het huismerk 123inkt.nl. Goede software en documentatie meegeleverd. Ook voor mijn zakelijke toepassingen voldoet deze printer prima. zie ook: http://www.xerox.nl/kanto...ers/phaser-6125/nlnl.html
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/216691/crop5f296eb9768cb_cropped.jpeg?f=community)