Diginote Tablet Hoofdsteun houder - 7 tot 10" Review

QUICKzAND 27 mei 2012, 621 views

Diginote Tablet Hoofdsteun houder - 7 tot 10"

Pluspunten

• Gemakkelijk vast te klemmen

Minpunten

• Geen goede grip op dunne tablets

Kwaliteit Score: 3
Prima ding voor de prijs. Heeft maar 1 minpunt tot nu toe. Mijn Asus Transformer Prime is te dun voor deze houder. De Arnova 10B G2 van mijn vrouw past echter prima en blijft goed stevig zitten. Het is dus misschien niet de beste keuze voor de Samsungs, iPads en Asussen (Asii?) van deze wereld, maar voor de Arnova's, Yarviks en Tomtecs en andere tablets die je aan de kids zou geven voor op de achterbank is het prima.

Heb jij ook een Diginote Tablet Hoofdsteun houder - 7 tot 10"?

Je bent erg summier in je review, misschien dat fotos het al wat opvrolijken.
Summier... Tja, het is een goedkoop stukje plastic van een paar euro... Het past in m'n auto. Mijn tablet blijft er niet lekker in zitten, die van mijn vrouw wel... Veel meer kan ik er echt niet van maken... :)