WD My Book World Edition II 1TB Review

eombah 25 december 2007, 2.565 views

WD My Book World Edition II 1TB

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Snelheid

Features Score: 3
De snelheid is echt om te huilen. Er zit gigabit ethernet op maar hoger dan 3 a 4 MB/seconde haalt-ie niet. Ik heb ergens in een forum gelezen dat WD zei dat het door de processor wordt veroorzaakt, die kan niet meer verwerken. Voor meer snelheid adviseren ze iets anders te kiezen. Ik ook.

De geluidsproductie is te hoog, dat hoor je als-ie af en toe op de standby-stand gaat, dan is het opeens erg stil.

Hij ziet er wel mooi uit, dat dan weer wel.

Heb jij ook een WD My Book World Edition II 1TB?

Nou dat is een duidelijke review!!
Je mag je mening wel iets meer onderbouwen.
Heel wat onderbouwen zelfs,
Heb je het via FTP geprobeert?
Nieuwe kabels? Goed netwerk? 3/4 MB lijkt meer op een brakke switch dan op de disk zelf

De 1TB disk heeft een 400MHz ARM proccesor geloof ik; Dit is de dubbele snelheid van de meeste netwerk disk die er op het moment uit zijn.
Je zal nooit de Gigabit vol krijgen, dat is een ding dat zeker is. De gigabit is poort marketing en dat geven ze ook eerlijk toe.
Persoonlijk haal ik iets van 10 tot 12MB per seconde en is daarmee redelijk te noemen.
Misschien heb jij tijd om een goede review te schrijven, vanheemst? :)
Bij voorbaat dank! :P