Specificaties 15,6" (1920x1080), 750GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N53SV-S1827V Review

xEePiiCzZNewbie 25 mei 2012, laatste update op 25 mei 2012, 1.444 views

Asus N53SV-S1827V

Pluspunten

• Beeldkwaliteit. 1920x1080 (full hd)
  • 15,6 inch (groot genoeg en past nog in een redelijke tas)
  • Grafisch (redelijk) sterk (GT540M)
  • Ingebouwde bluetooth
  • HDMI
  • 64-bit
  • 7200rpm
  • 2jaar fabrieksgarantie.
  • Lage prijs.

Minpunten

• De rand om het beeldscherm is erg groot... Maar maakt voor prestaties niet uit.
  • Geen blu-ray. Niet dat dat nodig is... of dat je dat zou moeten verwachten voor deze prijs.

Ik heb deze laptop laatst gekocht. Hij bevalt mij zeer goed.
De i7 processor is zeker voldoende om uitgebreid te multitasken.
Ook kan hij zelfs de nieuwste games voldoende af.
Wellicht niet op de hoogste kwaliteit. Maar voor een laptop van deze prijs levert hij erg hoge prestaties.

Kleine nadeeltjes zouden kunnen zijn dat de accu snel leeg is (als je games speelt op accu ;P).
Maar dat ligt er dus aan wat je er mee doet. Maar er is zelfs (ergens... ik weet niet precies waar) een grotere accu voor deze laptop beschikbaar.
Het werkgeheugen is 6GB (1x4GB + 1x2GB geloof ik). En het is zelfs uitbreidbaar tot 16GB (totaal 4 sloten)

Ik heb hem nu ongeveer 2 maanden. En ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de prestaties.
Zo kan ik er games als Just Cause 2 op spelen, niet op de hoogste kwaliteit. Maar voor een laptop en dan ook een van deze prijs. Is dat zeker een prestatie.

Heb jij ook een Asus N53SV-S1827V?

Quasi elke laptop met een beetje degelijke grafische prestaties zuigt zijn accu snel leeg bij gamen ;)
Bij het spelen van zware games begint de ventilatie wel harder te werken, deze zit aan de zijkant en er komt nogal wat warmte uit.
Kan je hier Photoshop goed op draaien en (een of) twee extra beeldschermen op aansluiten?
Hoe is de geluidskwaliteit door een koptelefoon oid? Is er ruis te horen?
Wat de accu betreft,, inderdaad ;)

Ik heb niet echt veel ervaring wat betreft photoshop, maar de laptop zou dit gezien de specificaties makkelijk aan moeten kunnen.
Er zit een VGA-poort en een HDMI poort op.

Ik gebruik zelf geen koptelefoon,, heb een setje veel te goedkope oortjes ;)
Maar ik denk dat het wel goed geluid is...
Hoe zit het met de warmte in deze laptop?
Word hij merkbaar warm?