Specificaties Laser printer (Zwart) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

Samsung ML-2525W Review

Miglow 22 mei 2012, 504 views

Samsung ML-2525W

Pluspunten

• Print lekker vlot
  • Afgesloten papierbak voor 250 vel (heel pak)

Minpunten

• Wifi instellingen, ondersteunt alleen 802.11b/g en met een n-router wil het wel eens lastig zijn de boel aan de praat te krijgen.

Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Ik had snel een netwerkprinter nodig. Omdat ik goede ervaringen had met Samsung, daarvoor gezocht en deze printer gevonden. Snel opgehaald bij Azerty (20 minuten rijden) en installeren. Natuurlijk wilde ik via het netwerk printen. Installatie-cd erin en beginnen maar. Wat een hel! Printer moet eerst via usb verbonden zijn met een pc en dan zou je makkelijk je printer met je wifi-netwerk kunnen verbinden. Omdat dat niet direct werkte en ik toch dingen geprint moest hebben, eerst maar via usb geprint. Dat ging lekker vlot, 1e pagina duurde even, ik schat een seconde of 10 en daarna vlogen de blaadjes eruit. Daarna nog geprobeerd een paar vellen etiketten te printen, dit wil niet via de papierbak, maar als je ze via de voorkant invoert, gaat dat ook perfect.

Dan het wifi-gedeelte: Ik heb een PacketForce router van Glasvezel Blauw (Tweak) en die moet je forceren op 802.11g, omdat de printer geen 802.11n ondersteunt en geen verbinding krijgt. Het heeft mij 1,5u telefoneren met Tweak en 1u telefoneren met Samsung gekost voor de 2e-lijns opmerkte: De printer is 802.11 b/g, heeft u een n-router? Die willen wel eens moeilijk doen. Dus ik de router gelockt op 802.11g en zie daar, printer kreeg verbinding binnen een paar seconden en onthoudt nu de instellingen. Omdat ik niet zo vaak print, zet ik de instellingen alleen terug als ik moet printen en gebruik dan op de laptop gewoon 802.11n :)

Heb jij ook een Samsung ML-2525W?