Sharkoon T5 Economy Review

Lesley89Newbie 22 mei 2012, 344 views

Sharkoon T5 Economy

Pluspunten

• Een goede kast met genoeg ruimte
  • Cable management
  • Genoeg schroeven e.d. meegeleverd
  • Standaard 120mm fan voorin met blauwe LED
  • Stoffilter

Minpunten

• Minder geschikt voor casemodding

Het was voor mij de eerste keer dat ik een pc samenstelde waardoor alles nieuw en mooi voor mij is. Ik kan deze kast dan ook niet vergelijken met andere kasten maar ben erg tevreden over de kast en zag dat er nog geen review over de kast was geplaatst.

Ik heb voor deze kast gekozen omdat ik niet op zoek was naar een kast die je van top tot teen kan volhangen met verlichting en dergelijke. Ik was op zoek naar een standaard kast die er wel gewoon goed uitzag en ook betaalbaar was. Met de Sharkoon T5 Economy is dat zeker gelukt. Ik heb de pc samen met een vriend gebouwd die wat meer ervaring met het bouwen van pc's heeft dan ik en ook hij vond het zeer makkelijk werken met deze kast.

Heb jij ook een Sharkoon T5 Economy?

Wat zijn je ervaringen met de mee geleverde fan? Hoe is deze aangesloten en zou je hem stil kunnen noemen?