LG GW300 Zwart Review

ironblock 22 mei 2012, 319 views

LG GW300 Zwart

Pluspunten

• stevig
  • dun
  • lange accu duur

Minpunten

• 3.5mm jack plug stoort op alles!
  • slecht geverfd

ik heb deze mobiel nu ruim 2 jaar en ik heb hem iedere dag vol in gebruik. ik gebruik hem grootendeels om mee te smsen en als mp3 speler. verder hebben veel vrienden de zelfde mobiel gehad
en hebben vrijwel allemaal het zelfde probleem.

Featureset

de telefoon heeft bluetooth en een qwerty toetsenbord. je kan er ook mee op internet maar heeft geen Wi-Fi.
natuurlijk heeft deze mobiel ook alle standaard dingen zo als wekker agenda ect ect...
hij heeft 1 speaker in de achterkant die vrij hard gaat vergeleeken met andere mobieltjes. hij heeft ook nog een 3MP camera die alleen maar hele wazige foto's maakt

Accuduur

ik kan makkelijk 3 dagen muziek luisteren met vol volume met koptelefoon zonder hem tussendoor op te laden.
meestal laat ik hem 1 keer in de week op. als ik er niks me doe blijft hij wel een week of 2 goed.

Gebruiksgemak

de mobiel is wat sloom maar voor de rest heeft hij en vrij standaard interface.
hij heeft 3 knoppen en een d pad waar je alles mee kan in de interface
heeft een extra knop dat je meteen kan sms'en en heeft een fijn toetsenbord

Design

dun meer is het eigenlijk niet.

Bouwkwaliteit en afwerking

pro's
hij is heel stevig ik heb hem vaak laten vallen ben er zelfs een paar keer over heengereden met mijn longboard toen hij uit mijn hand viel. het scherm heeft een hard plastic cover waardoor je het beelt onmogelijk kan verstoren. na dat ik vorige week perongelijk mijn skate tool op mijn mobiel gooide zit er een scheur in de cover maar is niks mis met het scherm.

con's

de verf laat snel los ook op de toetsen.
de 3.5 mm jack plug geeft snel storingen ( en dat was bij iedereen zo )
hij blijft aangeven dat je koptelefoon er in zit tot dat je har op de bovenkant duwt. hierdoor gaat je alarm niet af en je kan ook niks horen als je belt in het begin heb je er niet vaak last van maar het gebeurd steeds vaker. tijdens het muziek luisteren moet je constant de plug naar links duwen om voor beide oren geluid te krijgen ( wat niet door een draad breuk komt ).
ook hierdoor gaat constant je mobiel trillen dus je weet nooit wanneer je een sms krijg/gebeld word wat ook nog erger is als je mobiel niet op stil staat want dan gaat hij er ook nog bij piepen.

Stabiliteit & betrouwbaarheid

zie con's

ik heb er 90 euro voor betaald, ben ik daar te vreden mee ?... ja want ik heb er 2 jaar lekker mee rond kunnen gooien zonder echte problemen ( naast het jack plug probleem dan maar vrienden van mij gingen er wel goed mee om en die haden het ook )

Algemene beoordeling

een redelijke mobiel zo lang je er maar geen oortjes insteekt :) en is wat sloom

Heb jij ook een LG GW300 Zwart?