Specificaties 27" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster S27B370H Zwart Review

onenoorder 10 juni 2012, laatste update op 10 juni 2012, 2.380 views

Samsung Syncmaster S27B370H Zwart

Pluspunten

• Vormgeving
  • HDMI aansluiting

Minpunten

• Geen DVI

De Samsung Syncmaster S27B370H is een 27 inch monitor met een reactie tijd van 2 ms (Het verschil tussen 1 ms en 2 ms merk je niet). Zelf vind ik de vormgeving van de monitor goed (Zo dat Samsung altijd doet). De instellingen die je kunt doen heb ik niet echt na gekeken. Verder vind ik ook het ook fijn dat er niet echt knoppen op zitten, dus makkelijk schoon te houden. De achterkant is geribbeld. De voet is makkelijk erop te klikken.

De kijkhoek is bijna 180 graden en van 10 meter afstand kan je alles nog goed zien. Zelf zit ik er 60 cm vanaf.

Bij het gamen zijn de kleuren goed afgesteld. Elke game die ik heb gedaan met deze monitor ben ik zeer tevreden. Het is ook nog wel mooie een monitor om er drie naast elkaar te zetten. Ik heb de Samsung Syncmaster S27B370H bij de Mediamarkt gekocht.

• MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II 2GD5/OC
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Samsung Syncmaster S27B370H Zwart?

Is dit een review of laat je ons weten dat je een nieuwe monitor hebt gekocht?
Maar wel goed om te weten dat je nog op 10 meter afstand kan gamen en dat de achterkant geribbeld is.... ;)

[Reactie gewijzigd door flkrt op 10 juni 2012 20:50]