WD My Book Premium 320GB 320GB Review

racs 20 december 2007, 467 views

WD My Book Premium 320GB 320GB

Pluspunten

• Stil
  • Design is erg strak
  • Veel interface mogelijkheden

Minpunten

• Trilt iets bij schijf activiteit (minimaal)
  • voor-ge´nstalleerde software
  • Trial Software

Vanmiddag een My Book gekocht en kan redelijk snel tot de conclusie komen dat dit WD kwaliteit is: Degelijk, Stevig, Strak design. Hiervoor een WD Passport gekocht en werkt nog steeds naar behoren.

De voor-ge´nstalleerde software van WD is inderdaad jammer.
Een hoop spul van Google en Adobe. Voor de Sync en Backup software geldt een 30-dagen trial versie en dat vind ik dan altijd weer een beetje jammer. (Je hebt tenslotte toch aardig wat betaald.)

Geen problemen gehad met de "volheids-indicator"
Zeker een leuk ding. Helemaal als je er een paar naast elkaar zet :D

Heb jij ook een WD My Book Premium 320GB 320GB?

Een groot voordeel van mijn MyBook vond ik het feit dat hij automatisch met de pc aan en uit gaat.

Zeker gezien ik hem aan m'n htpc heb hangen en ik die met de afstandsbediening aan en uit zet.
Ik heb een Seagate Freeagent Pro en die gaat na een bepaalde tijd van inactieviteit uit. Je kunt zelf instellen hoe lang je inactief moet zijn om hem uit te laten gaan.

Inactief is hier dus als je pc niets op die schijf schrijft of leest.
Dat doet MyBook ook, echter kan je 't niet instellen. :+.
Je mag me eens uitleggen hoe je het aan het werk hebt gekregen met die binnenste ring.

Miss omdat jij op XP werkt en ik op Vista.... hmmm...