Asus GeForce 4 Ti4600 Ultra Deluxe 128MB Review

Bravo_X 21 april 2005, laatste update op 21 april 2005, 271 views

Asus GeForce 4 Ti4600 Ultra Deluxe 128MB

Pluspunten

• Veel spullen meegeleverd
  • Nooit geen artifects en problemen mee gehad
  • Goede TV-Out

Minpunten

• Oudere kaart
  • Nieuwe spellen niet meer op High Texture's speelbaar

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Dit was mijn eerste high-end game kaart die ik ooit gekocht heb en tot voor kort ook mijn enige.

Met deze kaart kon je alle spellen op het hoogste texture niveau spelen. Alleen nu met de nieuwe spellen is dat niet meer haalbaar met deze kaart. Jammer genoeg ;)

De TV-Out functie werkt ook goed en ik heb er eigenlijk ook nooit geen problemen mee gehad. Alle films werden netjes op mijn TV weergegeven.

Bij dit kaartje krijg je diverse games, driver en kabels geleverd. Wat dus erg positief is.

De kaart blijft ook erg koel en ik heb nog nooit problemen gehad met artifects e.d. Ook al heb ik hem nog nooit overgeclocked, schijnt het wel goed te lukken.

De prijs was toen 250 euro, wat dus wel mee valt voor zo'n superkaart, alleen ik ben bang dat hij nu niet meer in de winkel te koop is, maar als je er 2de hands aan kan komen (ik denk dat hij dan niet meer kost dan 70 euro), krijg je er geen spijt van.

Heb jij ook een Asus GeForce 4 Ti4600 Ultra Deluxe 128MB?