Specificaties Socket AM3 met AMD 785G chipset - Bekijk alle specificaties

Asus M4A785TD-M EVO Review

Eric70 17 mei 2012, laatste update op 17 mei 2012, 225 views

Asus M4A785TD-M EVO

Pluspunten

• Voor de prijs doet ie wat ie moet doen.

Minpunten

• Ethernetverbinding snel defect, maar dat is natuurlijk ook voor een deel pech met RNG.

Layout Score: 4
Prima bordje wat doet wat het moet doen. Gebruikt voor een pc zonder toeters en bellen in de woonkamer waar vrouw en kids (ok, en ik ook) gewoon wat over het internet kunnen surfen, huiswerk maken of een simpel spelletje kunnen spelen.

Systeem in z'n geheel besteld bij 4launch en door hun in elkaar laten zetten, maar kreeg wel netjes alle dozen met inhoud meegestuurd. In de ASUS doos zaten een User Guide, een Quick Start Guide en een motherboard support DVD. Tevens worden er twee Sata kabels en n ultra DMA kabel meegeleverd. De User Guide is in het Engels en de Quick Start Guide in een hoop andere talen behalve in het Nederlands, maar dat zal voor de meesten van ons geen probleem zijn.

Geen problemen onder Windows 7 noch onder Ubuntu die ik er ook nog een tijdje op heb gebruikt.

Enige minpuntje was dat de 1Gbps Ethernet verbinding er na een jaartje mee ophield. Had nog een oude noname 100 Mbps NIC liggen die het prima doet en niemand thuis die het verschil merkt (nog niet ;) )

Heb jij ook een Asus M4A785TD-M EVO?

Reviews door de redactie