Sandisk Ultra 16GB SDHC UHS-I 30MB/s Review

vLoon 15 mei 2012, laatste update op 16 mei 2012, 2.792 views

Sandisk Ultra 16GB SDHC UHS-I 30MB/s

Pluspunten

• Snel vergeleken met andere kaarten.
  • Waterproof
  • Zit een hoesje bij

Minpunten

• Waardeloze productaanduiding.

Zocht bij de Sandisk 4 GB, 30 mbps kaart die ik al had nog een extra kaartje voor mijn Canon EOS 600D. Na lang speuren en snelheden bekijken kwam ik op de 8 GB versie van dit type kaartje.

Eigenlijk valt er over dit soort producten weinig te zeggen, maar dit is wat ik graag zou willen zien bij een review van een SD-kaartje:
  • Mijn camera ziet 7.39 GB van de 8 GB.
  • 19 mb/s lees
  • 8.9 mb/s schrijf
  • Water proof
  • Shock proof
  • X-Ray proof
  • Komt met een hoesje
Ik heb deze review geschreven omdat er zo ontzettend weinig benchmarks van SDHC kaarten op Tweakers.net te vinden zijn. Ook staan niet alle kaarten van (in ieder geval) Sandisk op Tweakers.net.

• Canon EOS 600D
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Sandisk Ultra 16GB SDHC UHS-I 30MB/s?

aardige review, helaas staat deze review bij het 16GB product in plaats van de 8GB versie die jij blijkbaar hebt... :?
Die 8GB versie staat niet op tweakers. Dus dacht ik laat ik hem bij de 16 GB variant neerzetten. Ik denk niet dat er veel prestatie verschillen zijn tussen de twee.