Cisco 8455DVB HD PVR Review
Deze cisco PVR overgenomen van een andere tweaker voor 75 euro. Ik nam op met een harde schijf recorder, maar sinds ik zelf een Full HD LCD tv heb (pricewatch: Philips 42PFL7606H). Kun je zeker het verschil zien. Ik nam analoog op, en keek met 720p en zwarte balken terug. Dat beviel niet echt. Ook omdat ik ook met de tv op kon nemen, wat wel erg mooi was, maar dan kon je niets anders kijken. Ik had na het installeren wel wat problemen, hij had signaal/ beeld, maar een dag later, niet meer. En dan kreeg ik een E45 melding, en dat ik maar contact op moest nemen met ziggo. Dit laatste heb ik niet gedaan. Maar ik had tussen de ziggo kabel aansluiting, een splitter zitten. Deze heb ik er nu tussenuit gehaald, en nu...
Pluspunten
Beeldkwaliteit Snelheid EPG
Minpunten
Waren wat problemen met de stabiliteit heeft ziggo firmware, dus niet alle poorten actief
Eindoordeel
Deze cisco PVR overgenomen van een andere tweaker voor 75 euro.
Ik nam op met een harde schijf recorder, maar sinds ik zelf een Full HD LCD tv heb (http://tweakers.net/price...philips-42pfl7606h.html). Kun je zeker het verschil zien.
Ik nam analoog op, en keek met 720p en zwarte balken terug. Dat beviel niet echt. Ook omdat ik ook met de tv op kon nemen, wat wel erg mooi was, maar dan kon je niets anders kijken.
Ik had na het installeren wel wat problemen, hij had signaal/ beeld, maar een dag later, niet meer. En dan kreeg ik een E45 melding, en dat ik maar contact op moest nemen met ziggo. Dit laatste heb ik niet gedaan. Maar ik had tussen de ziggo kabel aansluiting, een splitter zitten. Deze heb ik er nu tussenuit gehaald, en nu doet hij het al een paar dagen prima.
Ik gebruik hem nu om gewoon bepaalde series, en sesamstraat wekelijks/ dagelijks op te nemen, en dat bevalt tot op heden prima.
Ik heb het uitzending gemist deel/ interactieve tv nog niet gebruikt.
Maar ik ben er erg blij mee, zeker voor de 75 euro, die ik ervoor betaald heb.
Ik nam op met een harde schijf recorder, maar sinds ik zelf een Full HD LCD tv heb (http://tweakers.net/price...philips-42pfl7606h.html). Kun je zeker het verschil zien.
Ik nam analoog op, en keek met 720p en zwarte balken terug. Dat beviel niet echt. Ook omdat ik ook met de tv op kon nemen, wat wel erg mooi was, maar dan kon je niets anders kijken.
Ik had na het installeren wel wat problemen, hij had signaal/ beeld, maar een dag later, niet meer. En dan kreeg ik een E45 melding, en dat ik maar contact op moest nemen met ziggo. Dit laatste heb ik niet gedaan. Maar ik had tussen de ziggo kabel aansluiting, een splitter zitten. Deze heb ik er nu tussenuit gehaald, en nu doet hij het al een paar dagen prima.
Ik gebruik hem nu om gewoon bepaalde series, en sesamstraat wekelijks/ dagelijks op te nemen, en dat bevalt tot op heden prima.
Ik heb het uitzending gemist deel/ interactieve tv nog niet gebruikt.
Maar ik ben er erg blij mee, zeker voor de 75 euro, die ik ervoor betaald heb.
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/285/apple.jpg?f=community)