Acer Aspire 5920G-302G16N Review

rients 15 december 2007, 700 views

Acer Aspire 5920G-302G16N

Pluspunten

• Hoge prestaties, HD aansluiting , Uiterlijk ,

Minpunten

• Touchpad knopjes, Acer programmas en spellen , Vista

Ik heb de laptop nu ongeveer 1 maand in mijn bezit, een voor een budget van ongeveer 1000 euro heb je met deze laptop een hele goeie.

Ik heb de versie met 250gb hd en T7300 Cpu. Mijn laptop is alleen wel wat ''Gevoelig''. Hij gaat namelijk alleen aan als ik hem op schoot heb en ik moet hem ook minimaal een kwartier op schoot houden anders gaat hij meteen uit. PC boer wisten ze ook niet wat het was, heel vaag allemaal.

Maar voor spellen ook een prima laptop, geluids kwaliteit is ook meer dan goed. Alleen ik was bijna geschokt door al die acer programma troep die er op stond. echt te veel om op te noemen. allemaal probeer games. Maar dat is waarschijnlijk manier om prijs laag te houden.

Verder is hij goed aan te bevelen, alleen gaat hij ook altijd in de tas aan. dus als ik hem ergens mee heen neem is de accu altijd leeg en ben ik altijd bang voor de schokgevoeligheid van de HD als hij aanstaat.

Heb jij ook een Acer Aspire 5920G-302G16N?

Men noemt dit ook wel kapot...
Gewoon mee teruggaan naar de winkel of contact opnemen met Acer voor een pickup aan huis.
dat is inderdaad defect.
en hoezo gaat hij aan in de tas? Ik heb dezelfde laptop, maar geen last van!
Tsja... Hij is nu ook heen voor garantie. heel vreemd allemaal