Zalman ZM-RS6F+M Review

BlooDbeak 14 december 2007, 561 views

Zalman ZM-RS6F+M

Pluspunten

• Geluid tijdens gamen

Minpunten

• Geluidskwaliteit muziek en films
  • Kleur connectors

Ik was op de hoogte van de slechte geluidskwaliteit voor de aanschaf, maar ik heb deze koptelefoon gekocht voor games. Deze koptelefoon is hier uitermate geschikt voor.
Het gebruiksgemak is voldoende, het opzetten is gemakkelijk. Het is jammer dat de connectors niet de standaard kleur hebben. Ik verwissel nog wel eens van speaker naar koptelefoon en de afwijkende kleuren maken het niet makkelijker.
Verder ben ik zeer te spreken over de prijs-kwaliteitsverhouding. Voor 30 is het een prima koptelefoon.
Koop deze koptelefoon niet voor het afspelen van muziek of films, daar bestaan betere alternatieven voor.

Heb jij ook een Zalman ZM-RS6F+M?

Productreview of Point of view ?