Trust MI-2950R Review

bob harley 10 mei 2012, laatste update op 10 mei 2012, 98 views

Trust MI-2950R

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit(al vaak laten vallen en doet het nog steeds)
  • Veel knopjes
  • Schakelen tussen 2 dpi(800 en 2000)
  • Is ergonomisch en ligt daardoor heerlijk in de hand
  • Voor de prijs die ik hem toenertijd gekocht had(13 euro) is ie onovertroffen.

Minpunten

• Zoomknopjes doen het niet in meeste games.

Ik ben al 6 jaar een gelukkige eigenaar van een TRUST muis.
Nou gaat ieder z'n haar, die dit leest ,overeind staan maar dat is niet nodig in dit geval.
Ik had in het begin ook zo mijn twijfels of ie het wel lang zou uithouden en wat wil je voor 13 euro.
Maar nadat de muis een paar keer gevallen is en de 5 keer dat ie viel een beetje openstond, doet ie het nog steeds subliem, dus kwa bouwkwaliteit alleen maar positief.
Wel zijn de 2 zoom knopjes amper tot niet te gebruiken in games maar dat komt wel vaker voor.

Update- 10-5-13-

aantal maanden geleden deed het scrollwieltje het niet meer, waardoor ik een nieuwe muis moest kopen, die wel enigsinds in de buurt kwam.
(een icidu muis van 13 euro, die een stuk minder degelijk aanvoelt maar voor die prijs wel dezelfde knopskes heb.)
Maar gister maar eens besloten hem open te maken, toen zag ik dat er 1 soldeerpuntje was los geraakt.
Deze weer gesoldeerd en hoppa hij doet het weer.
Dus mijn lieveling is weer herstelt, yoepie

-De reden dat ik dit erbij zet is omdat het wel vaker voorkomt dat deze dat heeft.
(nogmaals hij is 6 jaar oud)
Hoop dat mensen er wat aan hebben.

-En de zoomknopjes zijn vreemd, soms doen ze het wel en soms niet.
Nu in windows 7 kan ik alles gebruiken van de muis.

Heb jij ook een Trust MI-2950R?