Asus K53SD-SX336V Review

TvVeelen 8 mei 2012, laatste update op 10 februari 2015, 348 views

Asus K53SD-SX336V

Prettig apparaat. Ik gebruik hem nu een paar jaar, maar - het moet gezegd - als pc: ik heb er een externe desktopset + monitor op aangesloten. Ook de hd vervangen door SSD inmiddels

Pluspunten

• Stil, zelfs als de koeling - zo af en toe - aan gaat.
  • Prettig toetsenbord
  • Voldoende capaciteit (o.a. ram) voor win7, 8

Minpunten

• Statische body, wanneer niet aangesloten op randaarde
  • geen verlicht toetsenbord
  • geluidskwaliteit

Uiteindelijk vind ik het een slecht produkt.

De grootste minnen:
- het geheugenbeheer is bagger
- de geluidskwaliteit is slecht
- voor een 15.6 notebook is het qwerty-gedeelte té krap
- wanneer niet aangesloten op randaarde is het - metalen - frame rond het toetsenbord statisch

Heb jij ook een Asus K53SD-SX336V?