Specificaties Single core @ 1,67GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Athlon XP 2000+ Tray Review

MatthijsV. 21 april 2005, 189 views

AMD Athlon XP 2000+ Tray

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Stabiel
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Wordt erg warm

Ik draai nu al meer als 2 jaar met deze processor. Voor de meest gebruikelijke applicaties is het een ideale processor, alleen als je programma's gebruikt die veel rekenkracht nodig hebben, kun je beter voor zwaarder model kiezen. Ik heb nog nooit problemen met de 2000+ gehad.

Het enige nadeel is dat hij erg warm wordt. Ik heb een tijdje een Arctic Copper koeler gebruikt en de temperatuur liep als de processor niks te doen had gemakkelijk op naar de 55 C. Terwijl de koeler geschikt voor een 2800+ of zo iets. Ik draai hem nu met een Gigabyte Rocket oid (tot 3400+) en nu wordt ie niet warmer als 45 C. Toch nog vrij heet moet ik zeggen.

De 2000+ is een goed product voor een redelijke prijs. De 2000+ is nu niet meer verkrijgbaar, maar als je een goede tweedehands processor zoekt die niet te duur is, is het een goede keuze.

Heb jij ook een AMD Athlon XP 2000+ Tray?

die 2000+ met een palomino core wordt veel te warm.
Later dat jaar kwam de 2000+ met een Thoroughbred core en die wordt minder warm