LG E2260V-PN Zwart Review

ironblock 8 mei 2012, laatste update op 8 mei 2012, 344 views

LG E2260V-PN Zwart

Pluspunten

• dun
  • mooi
  • laag energie verbruik

Minpunten

• zit een vga kabel bij geen HDMI/DVI
  • niet overal verkrijg baar

algemene beoordelings
het zijn mooie en dunne schermen met laag energie verbruik. ik heb een jaar met 2 LG E2260V gewerkt en heb laatst mijn derde er bij gehaald en ik ben hier zeer tevreden over. ze zijn niet duur en hebben vrij dunne randen voor een multy screen setup.

Featureset
dit scherm komt met een VGA kabel standaard ( die tegenwoordig niet meer worden ondersteund door videokaarten zonder adapter ) maar er zitten ook ingangen op voor DVI en voor HDMI. ook zit er een audio out op maar die heb ik nooit gebruikt. je kan dit scherm NIET als portret draaien wat ik persoonlijk niet heel erg vind.

Kleurweergave
het ziet er allemaal mooi uit. er zijn wel een paar verschillende kleuren modes in gesteld maar je kan er ook custom mee gaan als je daar behoefte an hebt. zelf vond ik dat niet nodig.

Contrast en helderheid
voor mij is het goed niet te licht niet te donker en is ook weer aanpasbaar.

Pixeldefecten
ik heb er geen van mijn schermen een gevonden maar ik raak ze ook nooit aan.

Bouwkwaliteit en afwerking
zijn op zich zelf een beetje gammel maar met 3 op een rij zijn ze vrij solide. als je er per ongelijk tegen aanstoot wiebelen ze even en vallen gewoon weer terug in de stand waar ze stonden. de voeding zit er niet ingebouwd maar je moet wat inleveren voor de dikte die ze hebben. het plastic glimt en er zit een spiegeltje aan het pootje waar een blauwe of roode led op schijnt om te laten zien of hij aan of uit staat.

Vormgeving
mooi vrij compact knopjes aan de onderkant verborgen doorzichtige poot met een zwart plastic voed

vrij goedkoop voor wat het is

Heb jij ook een LG E2260V-PN Zwart?