MS-Tech CA-0280 Longhorn Review

pswreggaepool 7 mei 2012, 731 views

MS-Tech CA-0280 Longhorn

Pluspunten

• Koelt goed.Makkelijk in te bouwen.Stevig.Kleur is oke.3 led fans.Genoeg schroefjes.

Minpunten

• Slechte manual.Klepjes aan de voorkant.Rare USB 3 die op de achterkant wordt aangesloten en omslachtig is.

IK heb de Longhorn editie aangeschaft wegens nieuwe pc.

Systeem eigenschappen

-Scythe Mugen 2 rev b
-i5 2500k
-8gb DDR 3 Corsair Vengeance Low Profile
-Ocz 750 Watt voeding ZS series
-AsRock z77 extreme 4

Voordelen:
kast bevat genoeg schroefjes,makkelijke gaatjes om schroeven vast te draaien,
Alles ging makkelijk erin.Mooie kleur,stevig,blijft goed koelen indien je met een normale koeler werkt.Manuele knop voor koelers aan de zijkant.
Met scythe mugen 2 revb moest ik 2 fans aan de zijkant losdraaien want dat paste niet.Aparte fan moeten aanschaffen voor de achterkant.Ja jullie weten toch mugen 2 is geen kleintje.

Nadelen:
Bij mij dan ligt het aan de kabelmanagement.Veel te dikke kabels moeilijk weg te werken wegens plaats gebrek.Fout van mij had ik 50e meer moeten uitgeven voor grotere BigTower in plaats van deze midi.Klepjes van de voorkant waar je optical drive inzet, zijn moelijk om los te maken.

Conclusie:
Goede kast voor een casual gamer.Voor een hardcore gamer denk ik dat je toch een grotere kast nodig hebt.Je moet goed opletten welke koeler je bij deze pakt.Grote koeler maakt het moeilijker om kabels weg te werken.Maar voor een Midi-kast is deze best wel goed.

Heb jij ook een MS-Tech CA-0280 Longhorn?

MS-Tech is sowieso een budgetmerk (zoals Sweex); maar waarom 750 watt als je niet eens een crossfire videokaart hebt? :+
Die komt nog,moest veel besteden dus geld te weinig voor een goeie.Ik krijg een videokaart geleend voorlopig van een goede vriend.Tja ff sparen dan
Als ik de prijzen van dit ding zie, zou ik toch voor een Antec gaan :)
Wat misschien interessant is gezien je positieve en negative punten zijn een paar (evt zeer generieke) foto's van de kast met componenten :)

[Reactie gewijzigd door xPaultje op 8 oktober 2012 16:42]

Ik heb deze kast ook, de LED fans zien er erg mooi uit maar blazen echt heel weinig lucht op maximale stroom, 12v geloof ik. Voorderest kan je er wel een grote grafische kaart instoppen, (7970 in mijn kast) maar in crossfire passen er niet 2 in, dan zit de HDD rack in de weg.

Voorederst jammer inderdaad dat je de 2 fans aan de zijkant weg moet doen als je een grotere cpu koeler wil installeren.

Al met al is dit wel een prima kast zeker voor het geld, maar als je van plan bent een echt monster te bouwen neem dan een grotere kast!