Samsung Syncmaster 245B Zwart Review

Puby 12 december 2007, 1.555 views

Samsung Syncmaster 245B Zwart

Pluspunten

• Scherm groote (werkopvervlakte)
  • Hoge resolutie 1920 x 1200
  • Zeer goede prijs/kwalitieit verhouding
  • snelle responsetijd
  • helderheid

Minpunten

• geen Hdmi uitgang
  • toch vrij dik

Ik heb de Samsung Syncmaster 245B nu 4 dagen. en wat ik er tot nu toe van ervaren heb bevalt me uitermate!

Ik werk zelf in de 3d wereld en ruimte op je beelscherm is hiervoor een must.
Ik heb tot nu toe nog altijd op een 19 " LCD beeldscherm gewerkt maar deze werd simpelweg gewoon te klein. In mijn beroepsveld is zoals ik al zei ruimte een must en dat is er op dit scherm zat.

Ik ben via tweakers uitgekomen op dit beeldscherm, Ik heb alle prijzen vergeleken en enkele reviews gelezen. Ik wou me 24" persee aan de muur hebben, op me werk heb ik reeds een 24" op me bureau gehad maar dit is simpel weg gewoon te dichtbij. Dus heb ik me order geplaats bij Alternate.

order:

Samsung Syncmaster 245B (Retail, Zwart, VGA, DVI-D, (HDCP), Sound)
Vogel's wandsteun 23"tot 32"

Ik heb hier me nieuwe pc onlangs ookal besteld en nog geen enkele klacht gehad over deze producten, alles netjes afgeleverd zonder beschadigingen of dergelijken.
Zoals de voorraad liet zien was me beeldscherm binnen 2 dagen in huis.

Eventjes wat gaaten boren plugen er in en ophangen maar. binnen 2 uur hing het hele setje en alles werkte perfect na behoren.

Ik werk nu 4 dagen met dit scherm en zou niet meer zonder willen! Vooral de wandsteun is zeer makkelijk als er klanten mee kijken. Ik zou dit scherm iedereen aanraden die opzoek is naar een groter scherm en het budget niet groter is dan 450 euro.

Ik moet er aan toevoegen dat ik het scherm bij Alternate voor 399 euro heb gekocht en hij inmiddels is gestegen naar 419 euro. Ik neem aan dat het een gewild scherm is voor een scherpe prijs!. Tevens nagevraagd bij Expert waar ze ditscherm voor 580 euro aanboden.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 245B Zwart?

Hoeveel koste de vogel?
vind ik vrij duur voor een steun maar ja het is wel een merk waar je kwaliteit van kan verwachten en net zoals je al zei voor als er klanten of andere mensen mee kijken dan is het wel zeer makkelijk.