Optoma HD600X Review

cskiwi 3 mei 2012, laatste update op 3 mei 2012, 824 views

Optoma HD600X

Pluspunten

• scherpte
  • prijs
  • groote
  • snelheid

Minpunten

• warmte
  • H keystone bestaat niet

Contrast / helderheid Score: 3
Ik heb de projecter nu net een dagje (wel al goed getest :) ),

en ik moet zeggen ik ben er content van, zeer klein, mooie kwaliteit van beeld. snel in opstarten / afsuiten, goede resolutie. van de ventilator had ik geen last van het lawaai, deze word wel redelijk warm, maar alleen aan de voorkant, de onderkant en zijkanten blijven koud. ik gebruik hem in een relatief donkere kamer, maar af en toe brand er een licht, maar dat beinvloed het beeld niet echt.

een minpuntje is misschien wel: als je je projecter scheef op een muur wilt zetten, dan kan je het scherm
niet fixen dat het mooi recht komt te staan (verticaal lukt dit echter wel)

Ik denk ook wel niet dat je deze op grote afstanden kunt gebruiken, maar dit kan ik niet testen.

de 3D feature kon ik niet testen, maar voor 2D gebruik is hij goed in orde.

Heb jij ook een Optoma HD600X?

Icm met welk doek gebruik je de beamer?