Adapt AD-850 Bluetooth GPS Ontvanger + Datalogger Review

kevlar 9 december 2007, 768 views

Adapt AD-850 Bluetooth GPS Ontvanger + Datalogger

Pluspunten

• Mooi
  • Klein
  • standaard anti-slip dingen onderop het apparaat

Minpunten

• Geen gewone oplader bijgeleverd (alleen één voor in de auto)

Ik heb deze GPS muis vandaag gekregen. En helaas krijg ik geen bluetooth verbinding. Niet met mijn HTC touch en niet met mijn windows XP machine. Wat mij betreft een dikke flop dus. Ik ben ook niet de enige die dit probleem heeft, getuige enkele reacties op het forum van Adapt.

Eerlijkheidshalve wil ik wel meedelen dat de mensen waarbij het ding wel werkt er ook erg tevreden over schijnen te zijn (getuige de reviews die ik op internet tegenkom)

Ik heb de ad-850 ook uitgeprobeerd op windows mobile 6 maar die staat niet tussen het lijstje met de operating systems.

Heb jij ook een Adapt AD-850 Bluetooth GPS Ontvanger + Datalogger?

heb je wel een com poort toegewezen aan het apparaat? anders gaat het nimmer en te nooit werken ;)
Uiteraard! ik heb echt vanalles geprobeerd!
En wat ik verder nog kwijt wou:

een collega van mij heeft er ook één gekocht. en hem beviel het apparaatje erg goed.
totdat hij opeens niet meer oplade (ca 2 maand in zijn bezit). niet echt betrouwbaar dus.

wat hem erg goed beviel was de log functionaliteit. dus dat het apparaatje zelf gps coordinaten opslaat.