Sony Vaio VGN-FS515B Review

carpacio 9 december 2007, 828 views

Sony Vaio VGN-FS515B

Pluspunten

• Zeer stil en weinig warmte ontwikkeling.
  • Het laden van de accu stopt al deze volledig is opgeladen.

Minpunten

• UK keyboard
  • trage HD

Ik heb het notebook nu 7 maanden in bezit en ben er zeer tevreden over. Het enige minpunt vindt ik zelf de trage Harddisk, hier hebben ze bij sony wel wat laten liggen. Het is wel jammer dat ze niet verder vooruit hebben gekeken vwb de geheugen uitbreiding. Dit kan maar tot 2048MB worden geupgraded. De laptop blijft ook bij hoge buiten temperaturen verrassend koel. Dit draagt er zeker toe bij dat deze als zeer stil wordt ervaren. Het is ook een positief punt dat het laden van de accu stopt al deze volledig is opgeladen. De bij geleverde software is wel oke. Dit kom je bij andere merken niet gauw tegen, toch leuk ook al gebruik ik niet alles. Ik heb destijds toch een goede keus gemaakt want hij voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.

Heb jij ook een Sony Vaio VGN-FS515B?

heb je geen keus in toetsenbord layout? uk is niet echt gebruikelijk, hier in nl kom je nog wel eens een azerty tegen, maar verder is het toch vaak us-international volgens mij?