HTC P4350 Zwart Review

Luke83 9 december 2007, 1.345 views

HTC P4350 Zwart

Pluspunten

• Bluetooth, WiFi
  • Touchscreen
  • Schuiftoetsenbord

Minpunten

• Geen ingebouwde GPS
  • Langzamer na toevoeging extra programma's

Veelzijdigheid Score: 3
Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat er nog geen review van op staat omdat dit toch al wel een iets ouder model is maar ik er zeer tevreden over ben 8-)

Eerst even de spec's :

HTC P4350

Processorsneldheid : 200 MHz (OMAP)
OS : Microsoft WIndows Mobile 5.0

Kleuren : 65.536
Touchscreen : ja

Camera : ja, 2 MP

En uiteraard schuiftoetsenbord, stylus en 5 hardwareknoppen van o.a. :
Volume, Connections, Camera, Voicerecorder, On/off etc.

Helaas ben ik vergeten om er een screenprotector op te gooien dus LCD-scherm is iets beschadigd maar daardoor functioneerd hij niet slechter.

Windows Mobile 5.0 is i.c.m. bovenstaande ROM wat langzaam, zeker als je er wat meerdere programma's opzet (TomTom, SAP settings, Skype Mobile, Terminal client, Games e.d.)

Verder werkt TomTom er prima op, externe GPS vinden is ook geen probleem net als Bluetooth headset !

Al met al ben ik er heel erg tevreden mee, aantal keer gevallen maar werkt nog puik _/-\o_

Voor verder info zie ook deze link waar je tevens na gebruikersnaam aan te hebben gemaakt alle nieuwe drivers, firmware-updates e.d. gratis kan downloaden O-)

Luke

p.s. : volgende telefoon wordt de TyTN II en zie ook deze review

Heb jij ook een HTC P4350 Zwart?

Hij mag misschien iets uitgebreider.

Hier een paar punten:
Hoe werkt het menu (logische indeling)
De kwaliteit van je genomen foto's
Is het makkelijk om programma's (TomTom, SAP settings Skype Mobile, Terminal client, Games e.d.) er op te installeren
Hoe groot is je geheugen (uitbreidbaar?)
Kan je je geheugen na het installeren van diverse programma's defragmenteren om hem sneller te maken?
De bluetooth headset, een universele, of 1 voor HTC of ander merk?

En waarom (leg aub uit) wordt je volgende een T yTN II?? Waarom doe je deze weg?

Succes,
Wiethoofd
Wiethoofd :
  • Menu is gewoon WIndows Mobile 5.0 en werkt simpel !
    Programma's installeren werkt easy, *cab* file op je PDA gooien en installeren.
    Je kan actieve programma's closen via instellingen menu, maar ook de-installeren ja.
    Geheugen is max naar 4GB uit te breiden, maar ik heb zelf aan 1GB meer dan genoeg.
    Bluetooth is een Plantronics
    Kwaliteit foto's : redelijk, 640*480 is OK, hecht er zelf geen waarde aan.
Als je de plaatjes bekijkt lijken de P4350 en de TyTN II vrij veel op elkaar :+. Alleen de TyTN II heeft wat meer features (Ingebouwde GPS, Klaptoetsenbord, HSDPA e.d.) dus daarom ga ik voor dat model ..

Vraagstelling kan voortaan wel iets vriendelijker :*)
sorry voor de onvriendelijke vraagstelling, maar wat jij net bij de reacties hebt gezet, verwerk dat dan in je review, dat heb je nodig als informatie om wel of niet deze pda/telefoon te gaan kopen!!! (ik als tweaker iig wel)

verder wel bedankt voor je reactie, nu dit graag nog verwerken in je review.... ;)