Krups Dolce Gusto Genio KP1509 Review

Minous1970Newbie 29 april 2012, laatste update op 29 april 2012, 2.800 views

Krups Dolce Gusto Genio KP1509

Pluspunten

• handig in gebruik
  • lekkere smaak van de koffie

Minpunten

• cups zijn vrij duur

Via de Insiders ben ik één van de gelukkigen die Krups Necafé Dolce Gusto Genio mag testen. Door de professionele druk van 15 bar krijg je koffie van hoge kwaliteit. De cups die je hiervoor nodig bent zijn er in diverse smaken. Sinds een week gebruik ik de Nescafé Dolce Gusto. Belangrijk bij koffie vind ik de smaak, deze moet een beetje pittig zijn maar niet al te sterk. De temperatuur van de koffie moet goed zijn, de koffie van de Nescafé Dolce Gusto is goed van temperatuur, lekker warm. De Nescafé Dolce Gusto is heel handig in gebruik. Je vult het reservoir, je zet het apparaat aan. Doe de hendel omhoog, pakt de cuphouder eruit, doet de cup erin, plaats dit terug in de houder. Stel de hoeveelheid water in, voor de sterkte. Druk op warme dranken. En klaar is je koffie van Nescafé Dolce Gusto. De cuphouder en het lekbakje even omspoelen en dan is hij ook al weer schoon. En als je de lege cup er direct uithaalt en weggooit, word zelfs het lekbakje niet vuil. De Nescafé Dolce Gusto heeft mooie ronde vormen, en de kleur is titanium. Een echte eye chatser op het aanrecht. Het is heel handig dat je de sterkte zelf kunt bepalen, door simpelweg met het wieltje te scrollen. De Nescafé Dolce Gusto warmt heel snel op, in een no time heb je een lekker vers bakje koffie. Een minpuntje is wel dat het waterreservoir vrij klein is. Dit is genoeg voor minimaal 2 koppen koffie, afhankelijk van welke smaak je hebt. Bij AH zijn de cups van de diverse smaken te koop, en ook op het internet op diverse sites. O.A. op de site van Nescafé Dolce Gusto. Het Nescafé Dolce Gusto apparaat is vrij compact dus neem weinig ruimte inbeslag op het aanrecht. Een minpuntje is wel dat de cups vrij prijzig zijn, maar daar staat dan tegenover dat je koffie krijgt van zeer goede kwaliteit. Met het Nescafé Dolce Gusto apparaat kun je zowel warme als koude koffie/thee dranken maken. De cappuccino heeft een mooie schuimlaag en smaakt heerlijk romig. De Latte Macchiato heeft ook een mooie schuimlaag en smaakt ook lekker romig. Deze is het mooist als je het in een glas serveert dan zie je namelijk de laagjes. De Caffé Lungo een heel pittig bakje koffie, en met een crèmelaagje erop. Verder zijn er o.a. nog de smaken Espresso, Mocha, decaffé, Cappuccino ice, Chococine en verschillende smaken thee. Mijn conclusie is dat de Nescafé Dolce Gusto heerlijke koffie maakt vooral de smaken Cappuccino en Latte Macchiato vind ik het lekkerst. Dat je in een snelle tijd al een kop koffie hebt. De Nescafé Dolce Gusto is heel handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Heeft een mooi design en neemt weinig ruimte in beslag. Ik geef een dikke 10 voor de Nescafé Dolce Gusto.

Heb jij ook een Krups Dolce Gusto Genio KP1509?

mag dit een opmaak ipv lap tekst?
Vandaag een tweakers account aangemaakt, alleen om een review te kunnen plaatsen ...
+1 originele review :+
Ik denk dat ze van de Insiders een review moet plaatsen op minimaal 10 plekken en dat ze 'm dan mag houden, of zoiets.
Heeft iemand ook al geteld hoe vaak 'Nescafe Dulce Gusto' in zijn geheel in de tekst wordt gebruikt. :)
een echte eye chatser
8)7
Dat was sarcastisch bedoeld :+
opmaak? nee echt, please?

de return key bestaat al sinds de uitvinding van de computer zo'n beetje |:(