Samsung SpinPoint M60 HM120JC, 120GB Review

BonkDeHondNewbie 8 december 2007, laatste update op 9 december 2007, 533 views

Samsung SpinPoint M60 HM120JC, 120GB

Pluspunten

• geringe geluidsproductie

Minpunten

• geen

Ik heb net deze schijf als een vervangende disk in een oude laptop geinstalleerd. Het was een oude doos (circa 8 jaar oud) en ik was een beetje bang voor de compatabiliteit, maar alles ging vrij soepel. De geluidsproductie is echt minimaal. Je hoort de ding echt bijna niet. Alleen als je je oor binnen viertig centimeter van het kast zet kan je hem net horen. En het draait ook op 5400 toren, met een grotere 8Mb cache, dus veel sneller dan de oude schijf. De laptop zelf is ook passief gekoeld (geen enkele fan). Ik heb nu een zeer stille en zeer zuinige LAMP/subversion server op basis van Ubuntu dat kan 7*24 draaien. Zeer tevreden. :)

Heb jij ook een Samsung SpinPoint M60 HM120JC, 120GB?

Hoe warm wordt deze schijf nu precies in je laptop?