Adata S510 120GB Review

joskeelst 28 april 2012, laatste update op 28 april 2012, 2.014 views

Adata S510 120GB

Pluspunten

• Gemakkelijk te installeren, 3,5" plaatje meegeleverd
  • Stabiel en snel

Minpunten

• tot hiertoe, geen ontdekt

Deze SSD van ADATA aangeschaft. Ik heb hem ingebouwd in mijn computer met AMD Phenom II X4 960 . In combinatie met 8 gig dual channel geheugen De hardeschijf werkt prima, stabiel. Is bovendien gemakkelijk te monteren in een desktop dankzij de 3,5" plaat die je meegeleverd krijgt. Installatie van windows ging supersnel, 5 minuutjes en het was gefixt. Sobere handleiding erbij maar heel bruikbaar. Wat mogelijke troubleshouting wordt meegegeven. Niet nodig gehad, ging vanzelf.
Geen enkel compatibiliteitsprobleem gehad tijdens of na installatie. Ben hier dus heel tevreden over. Ook de prijs valt heel goed mee. Misschien bestaan er nog snellere (maar ook duurdere) exemplaren maar voor mij voldoet dit prima.

• AMD II X4 960T BE
  • Asrock N68-GE3 UCC
  • Corsair 8 GB DDR3-1600
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Adata S510 120GB?

Crucial SSD schijven zijn ook van top kwaliteit! Heb zelf een Corsair erin zitten en draait als een zonnetje ;-) . Leuke review!