Bekijk alle uitvoeringen

Samsung Galaxy Mini S5570 Grijs Review

arjan445 23 april 2012, laatste update op 23 april 2012, 927 views

Samsung Galaxy Mini S5570 Grijs

Pluspunten

• antislip achterop, handige bediening

Minpunten

• de samsung tekst achterop slijt heel snel weg

ik had alweer een heel wat maanden de samsung galaxy mini gekocht omdat mijn andere nokia c3 kapot was gegaan. zodra hij klaar was na dat ik hem had opgeladen, wou ik al weer wat gaan kijken wat hij kon. met de samsung kies kun je heel handig al je muziek en foto's overslepen. er stond op het begin al de quickoffice op zodat ik al mijn pdfjes en word documenten op mijn mobiel kon bijkijken. de vormgeving is heel erg goed vind ik. want op de achterzijde zit de antislip zodat hij niet zo snel uit je handen glijd. ook is hij sterk genoeg om te een paar keer te laten vallen (bij sommige andere mobiels barst het scherm). een goed mobieltje voor schoolverlaters. dus als je kind een mobiel nodig heeft zou ik deze aanraden.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Mini S5570 Grijs?