Philips DVP3142 Review
Ter vervanging van mijn kapotte cyberhome 4110 (heeeerlijk ding, maar niet meer te krijgen) zocht ik een billige divx speler. Dit leek me een simpele oplossing. Er staat zelfs op de doos simply plays everything ofzo.
Jammer dat ie dat dan juist niet doet. Beeld hapert en geluid hapert. zowel bij divx en bij xvid. Films kan ik absoluut niet kijken. Erg jammer van Philips. Firmware upgrades voegen bv slechts griekse divx ondertitels toe. Nee daar heb je wat aan.
Ik ben erg beniewud hoe anderen dit ervaren. Hij zal best prima dvd's kunnen speler maar daar heb ik hem niet voor gekocht.
Pluspunten
hij is goedkoop. 59 euro bij de mediamarkt
Minpunten
Speelt naar eigen zeggen divx of xvid, so-called certified, alleen niet bij mij. Ik heb de firmware geupgrade maar films blijven haperen. Ook het geluid is out-of-sync. Geef enkele film draait soepel, diverse formaten, diverse opslagmedia etc etc niets wil soepel werken. Alleen maar stotterend beeld. Orgineel draait prima op mijn pc in vlc player. Daarnaast brand ik alles langzaam op de pc zonders andere programma's aan. Ik heb er niets aan en hij gaat morgen terug naar de media markt. Geen aanrader.
Eindoordeel
Ter vervanging van mijn kapotte cyberhome 4110 (heeeerlijk ding, maar niet meer te krijgen) zocht ik een billige divx speler. Dit leek me een simpele oplossing. Er staat zelfs op de doos simply plays everything ofzo.
Jammer dat ie dat dan juist niet doet. Beeld hapert en geluid hapert. zowel bij divx en bij xvid. Films kan ik absoluut niet kijken. Erg jammer van Philips. Firmware upgrades voegen bv slechts griekse divx ondertitels toe. Nee daar heb je wat aan.
Ik ben erg beniewud hoe anderen dit ervaren. Hij zal best prima dvd's kunnen speler maar daar heb ik hem niet voor gekocht.
Jammer dat ie dat dan juist niet doet. Beeld hapert en geluid hapert. zowel bij divx en bij xvid. Films kan ik absoluut niet kijken. Erg jammer van Philips. Firmware upgrades voegen bv slechts griekse divx ondertitels toe. Nee daar heb je wat aan.
Ik ben erg beniewud hoe anderen dit ervaren. Hij zal best prima dvd's kunnen speler maar daar heb ik hem niet voor gekocht.
Beoordeel deze review:
Reacties (3)
Euhm, misschien een defect exemplaar ?
Kom op andere sites al dezelfde reacties tegen
Bij mij wordt DivX uitstekend afgespeeld. Ik heb zeker honderd DVD's met DivX materiaal gebrand en ben nog nooit problemen tegengekomen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn