Specificaties Laser printer (Zwart) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP Laserjet Pro P1102w Review

Macgierig 26 mei 2012, laatste update op 25 juli 2012, 2.553 views

HP Laserjet Pro P1102w

Pluspunten

• Razend snel, Energie zuinig, Betrouwbaar en webinterface ook Eprint kan en werkt perfect met Apple producten.
  • Compleet met alles wat je nodig hebt om te starten.
  • Schakelt automatisch uit maar kun je ook uitzetten en instellen staat standaard op 5 min.
  • auto stand-by en word wakker als er een print opdracht komt.

Minpunten

• Geen automatische dubbelzijdig mogelijk.
  • Geen stofkap op de papierlade.

Inktverbruik Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 3
reden van aanschaf`; Eigenlijk wilde ik inkt bestellen voor de hp printer(6380 inkjet) echter zag ik dat ze bij printabout en actie hadden met deze printer. 3 toner cartridges van eigen merk je de printer 0.00 euro.
Er zitten inderdaad geen OEM Cartridge van HP bij. Maar hun eigen merk voldoet prima.
Nu zijn ze aangesloten bij winkelwaarborg, dus loop je weinig risico. Ook even op Google gezocht naar de shop en lovende reviews over de shop en de printer.
Usb kabel is erg kort.

update 26/5/2012
Verder inmiddels 3000 pagina's afgedrukt en nog steeds prima snel en geruisloos printen

Firmware update installeren nadat je de printer heb ingesteld in je netwerk.

De Apple versie inmiddels is deze na een hoop gedoe toch op de printer geïnstalleerd 20120130
Hier op gehaald http://ftp.hp.com/pub/sof...P1560_P1600_FW_Update.dmg

probleem/ Nadeel:
Wat een hel of a job is, de wlan te activeren.

Verder inmiddels 2000 pagina's afgedrukt en nog steeds prime snel en geruisloos printen
Usb kabel is erg kort.

Positief
De snelheid overtrof mijn verwachtingen.
Een boek van 290 pagina's drukt hij in een kleine 20 minuten af.
Jammer dat hij niet automatisch dubbelzijdig afdrukt maar ach papier stapel omkeren is ook niet erg.
Ook is er geen mogelijk om dit als extra accessoire te bestellen.
Geruisloos
Energie zuinig

Heb jij ook een HP Laserjet Pro P1102w?

Mooie review, kort maar krachtig. Ik ben zelf op zoek naar een beter laserprinter. Bedankt alvast.

Eén tip: nadat is één woord en niet twee (na dat).

Alles los is de Engelse regel. In het Nederlands schrijf je samengevoegde woorden per definitie aan elkaar. Sommige met een streepje, maar vrijwel nooit iets los als twee woorden.
@redneck
er bij geplaatst dat er geen oem cartridge bij zit ( was ik vergeten te melden)
en bedankt voor de link naar de firmware.
@evonck Thanks aangepast. nadat ik je tip had gelezen

John
De printer wordt geleverd zonder lage capaciteit OEM cartridges door PrintAbout
Ik heb de laatste firmware update gedraaid.
Firmware Datecode: 20120130

van: http://ftp.hp.com/pub/sof...1600_FW_Update_signed.exe

Geen problemen met de web interface. Natuurlijk wel de printer na de update even een power-cycle gegeven.