Salora 24LED6015TDW Review

tombola 19 april 2012, laatste update op 19 april 2012, 3.019 views

Salora 24LED6015TDW

Pluspunten

• Mooi design, veel functies, ingebouwde DVD-speler, USB player, en dat voor een goede prijs.
  • Ideale TV voor op de slaapkamer

Minpunten

• Helaas staat niet duidelijk aangegeven dat de PVR functie van de USB aansluiting alleen werkt met Digitale TV (DVB-T)
  • Afwerking van de hoeken wat slordig (sluit niet helemaal aan)

Na een midweek verblijf in nederlands bekendste vakantiepark waren wij toch wel overtuigd van het plezier van een tv in de slaapkamer.
Na deze week ging ik uiteraard gelijk op zoek naar een leuke tv.

Ik had al eerder gehoord van Salora en dat deze vaak een DVD-speler hebben ingebouwd, dus begon de zoektocht hier. Na verscheidende positieve reviews van dit merk gelezen te hebben en ik via de website van Salora ook de overige features erbij had gevonden, kwam deze tv mede door zijn PVR functie op USB-stick zeer goed naar voren.

Helaas geldt deze functie alleen als je digitaal tv kijkt via de ingebouwde CI+ module.
Aangezien ik al een abbonnement heb bij een bekende kabelaar, was ik niet van plan hier ook nog 9 euro per maand extra voor 23 zenders over de lucht voor te betalen.

Op dit, toch wel teleurstellende, minpunt na vind ik het een hele mooie tv met een verrassend goede beeldkwaliteit voor zijn prijs.

De DVD-speler werkt prima, maakt wel iets te veel geluid, maar dat stoort niet echt.
Films kijken vanaf de USB-stick maakt geen herrie en werkt prima.

Het instellen van de analoge zenders liep ook erg soepeltjes en het sorteren van de zenders heb ik ook nog niet eerder zo makkelijk gezien.

Al met al ben ik zeer tevreden over dit bewegendbeeldenraampje voor in de slaapkamer. Al wordt er, wellicht vanwege de nieuwigheid, misschien iets te veel van gebruik gemaakt.

Heb jij ook een Salora 24LED6015TDW?