Club 3D GeForce 8800GT 512MB Review

soldat21 2 december 2007, 5.069 views

Club 3D GeForce 8800GT 512MB

Pluspunten

• Prestaties
  • Stil
  • Overclockbaar

Minpunten

• Club3D

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Algemeen

Goed, ik heb gekozen voor een 8800GT mede dankzij de zeer positieve reviews die de kaart overal kreeg. Ik ben voor een kaart van Club3D gegaan simpel alleen om de reden dat deze wel leverbaar was.

Featureset

De kaart heeft 2x Dual Link DVI-I aansluiting, ondersteund SLI en HDCP.
Waarom geef ik dan toch een slecht voor de featureset. Dit heeft meer te maken met wat Club3D je meeleverd met de kaart, dit is werkelijk schandalig.
Er zitten 2 floddertjes van papiertjes in om hoe de kaart in je PC te zetten, en natuurlijk niet in het Nederlands. Natuurlijk begrijp ik wel dat dit niet noodzakelijk is voor de meeste van ons maar toch. Er zit één CD bij met drivers, en nog één CD met Powercinema etc. Een PCI-E naar molex stekker en een DVI converter, Gelukkig zag de kaart er zelf wel goed uit, hoewel ik de verpakking open aantrof. En het leek alsof de kaart zelf was gebruikt. Als de kaart nou zoveel lager in prijs was als andere merken kon ik het nog bedrijpen maar nu niet.
Want persoonlijk vind ik het gemis van de software en/of spelletjes wel jammer, ik bedoel waarom zou je deze kaart nemen als je voor dezelfde prijs een ander merk kan nemen met COH:OF bijv.

Prestaties

De prestaties van deze kaart zijn zeer goed.

3DMark06 Score: 13009

Ik kom hier later op terug.

Heb jij ook een Club 3D GeForce 8800GT 512MB?

Reviews door de redactie

Wat een geweldige negatieve eigenschap.
wat heb je voor je kaart betaald dan? Ik heb namelijk de EVGA 8800GT (zonder bijvoegingen) genomen, omdat ik er Crysis bij kreeg :)
zal met de featureset te maken hebben
waar heb je m gekocht?
Dat zal nu wel niet zoveel meer uitmaken, aangezien de 8800GT's er deze tijd uitvliegen, ze zijn sporadisch leverbaar, en dan ook maar een aantal uren ;)
Als jou verpakking open was, en hij heeft gebruikssporen dan moet je de winkel aanspreken, lijkt me waarschijnlijker dat zij hebben liggen kloten. (Medewerker die het toch niet kon laten en ff testen :P )
Hoogst onwaarschijnlijk dat club3d een gebruikte kaart als nieuw verkoopt.
Idd meeste kans dat het de winkel zelf was die de verpakking had opengemaakt.
verder karige survey. uitbreien die hap :p
Vind je review waardeloos.

Je vertelt er werkelijk niks over de kaart. Alleen je eigen beleving 8)7
Koop dan geen Club3d, als het een waardeloos merk vind. Onderbouw dan ook waarom je Club3d slecht vind. Ik heb persoonlijk nog nooit problemen met club3d gehad, en het is een prima no nonsens merk voor een meestal zeer schappelijke prijs.
De verpakking en dat de kaart gebruikt leek ligt echt aan de winkel waar je de kaart gehaald hebt, niet aan Club3D zelf in ieder geval. Onzin om dat mee te nemen in een review.

De meegeleverde items had je kunnen weten, dat staat overal netjes bij. Zelf heb ik liever zo kaal mogelijk qua software, omdat de prijs daar normaal gesproken ook interessanter door is. Ieder zijn wens.
Gevalletje wil kaart kopen, koopt zonder te kijken wat er bij zit. Krijgt em binnen en dan gaan zeuren.

Eerst zelf uitzoeken wat er bij zit en niet achter afzeuren dat er weinig bij zit....