Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Media Keyboard Elite Review

Kareltje_KawaiNewbie 26 november 2007, 801 views

Logitech Media Keyboard Elite

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • goede programmeerfuncties

Minpunten

• zoomfunctie wat te grof

Heb een week geleden dit bordje gekocht, ik ben er zeer tevreden over, het oogt mooi, typt lekker en veel toetsen te programmeren. Mooi ook dat bij het installeren gevraagd werd om meteen te updaten en mijn Logitech-muis ook automatisch werd geüpdate zodat die nu ook de SetPoint-driver heeft ipv de oude MouseWare.
Twee dingetjes die ik graag anders zou willen zien: de zoomknoppen links doen het goed maar met wel wat al te grote stappen, in MS Word van bijv. 100% met 1 klik naar 175%, wat kleinere stappen van bijv. 25% zou een stuk handiger zijn. Of misschien zie ik iets over het hoofd waardoor dat wel kan?
Dan nog iets over de toetsen: waarom zit de toets vertikaalstreepje/backslash er twee keer op? Een keer rechts naast de Enter-knop en een keer links naast de shift-knop, die vind ik behoorlijk in de weg zitten, ik ben gewend Ctrl+Z = ongedaan maken (als je iets verkeerd hebt getypt bijv.) en ipv de z mik ik nu steeds op die andere toets, die toch eigenlijk overbodig is en dan had de linker shift-toets een stukje groter kunnen zijn. Of heeft die dubbele toets een andere functie? Als dat zo is heb ik die niet kunnen vinden.
Verder ben ik er best tevreden over en hoop dat de letters op de toetsen er niet zo snel afslijten (mijn vorige bordje was na een jaar nagenoeg kaal, nee geen Logitech), er zit wel een extra laagje over de letters/cijfers heen dus ik hoop dat deze langer meegaat.

Heb jij ook een Logitech Media Keyboard Elite?

wel een beetje kort......
Geen hoofdstukindeling
"Veel toetsen te programmeren.." foto? aantal toetsen?
en kan inderdaad wel ietsje langer
Misschien wat kritiekpuntjes, maar deze gast is pas een paar dagen lid van T.net, en dit is z'n eerste review...

Succes verder! ;)
daar klaag ik verder ook niet over ;)
ik help em met z'n review, dat hij ietwat wazig is in z'n uitspraken