Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser Review

F4RR3L 24 november 2007, 2.746 views

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser

Pluspunten

• nice design
  • lekkere, soepele toetsaanslag
  • genoeg extra toetsen, en de special: de touchsensitive meda controls
  • leuk dat schermpje, je gebruikt het toch 99% van de tijd niet maar dat boeit niet
  • die rekenmachine in het tobo is soms erg handig
  • muis ligt goed in de hand en heeft veel makkelik bereikbare extra toetsen
  • muis is heel precies, en batterijduur is ong ~3 dagen (intensief gebruik)
  • dat het bluetooth connected is, maakt het bereik beter en de doorvoersnelheid

Minpunten

• slechte bluetoothadapter meegeleverd
  • de problemen als je de megeleverde BTadapter gebruikt
  • verder geen problemen, wel slordig van logitech dat ze zo'n bagger BT-adapter meeleveren, ik heb meerdere logitech producten (7) en ik had wel wat meer verwacht van logitech

ik heb mijn MX5K gekregen van me pa die was in de us. kostte daar $149,99=ong. ~100 euro dus vandaar. en ik wou gewwon een nieuw draadloos K+M (m'n oude was een Logitech LX300 en die begon cure te vertonen)

in eerste instantie zag het er allemaal wel ok uit, totdat ik ging installeren.
probelmen,: de spullen wilde niet conecten!
naar een aantal keer proberen is het me dan toch uiteindelijk gelukt om ze te connecten maar, het liep niet lekker. de muis was ok maar het tobo schokte als hel, de media toetsen werkten voor geen meter en hij bleef reconecten. nou goed, dit heb ik niet meer goeg gekregen dus ik heb uiteindelijk maar gewoon de bluetoothadapter van logitech eruit gehaald en vervange voor mijn eigen, universele bluetooth adapter van Q-motion (heeft me ong. een jaar geleden 19,95 gekost).
en guess what!?, nu werkte alles wel!!!! _/-\o_ _/-\o_
ik hoefde niet eens te connecten dat deed ie automatisch, ik hoefde alleen maar de secure code in te typen en het werkte allemaal vlekkeloos. zonder lag, zonder dubbele toetsaanslag en als die ander problemen die ik gehoor en gelezen heb.
ach ja, uiteindelijk is het dus toch het leuke desktopsetje waar ik op hoopte.

zeker een aanrader (moet jj natuurlijk wel een aparte bluetooth adapter hebben anders heb je er nog niets aan :9 )

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser?

Dank voor je tip F4RR3L. Ik heb inmiddels een andere dongle genomen (Sitecom CN-521) en inderdaad, geen connect problemen meer! Ik kan de set nu ook in de woonkamer gebruiken op 15m. Echter, nog een paar kanttekeningen:
de oorspronkelijke dongle moet ik ingeplugd houden anders herkent XP niet dat je een toetsenbord hebt
bij het opstarten duurt het 6 seconden voordat de muis wordt herkend.
Als je voor het opstarten de bios in wil, moet je de oorsprokelijke dongle gebruiken
als je met de BT je telefoon synchroniiseert, dan loopt de muisaanwijzer traag. Kennelijk iets te veel informatie wat hij moet verwerken.
batterijduur is ong ~3 dagen (intensief gebruik)

Deze mag je best bij de neagtieve eigenschappen zetten... :)
dan heb ik het over de muis he. niet over tobo;) mjaa ok, is wel waar