Specificaties 5.1-set met subwoofer en 2x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Sony BDV-E280 Review

bbob1970 7 april 2012, 554 views

Sony BDV-E280

Pluspunten

• Internet tv
  • mogelijkheid voor proxyserver om bijv via amerikaans ip netflix te kijken

Minpunten

• Speaker kabels veel te kort
  • Geen toegang tot pc bestanden

Geluidskwaliteit Score: 4
Leuke blueray speler en home cinema set voor niet te veel geld.

Standaard met netwerkaansluting, wireless optioneel. Internet tv is mogelijk alleen kom ik er nu achter dat ik geen toegang heb tot mij netwerk, dus bestanden afspelen van een netwerk hdd is niet mogelijk. Via een usb hdd wel. Dat is toch een groot minpunt. Lijkt me dat dit gewoon software is die aanwezig moet zijn.

Sony heeft de mogelijkheid om een proxy server in te stellen, ook bij sony tv's met netwerkaansluting is dit mogelijk. door bijv een amerikaanse proxy server te gebruiken kun je kiezen uit betaalde amerikaanse kanalen als netflix. Voor 8 dollar per maand onbeperkt heel veel docu's series, films kinderfilms etc bekijken in hd.

Wat ik nooit begrijp is de lengte van de kabels. Onze huiskamer is niet groot 4x5 maar de kabels van de speakers van achteren krijg ik niet naar voor. Idem de set staat niet onder de tv en dus is de center en rechter kabel te kort. Moet nu dus kabel kopen, knippen en plakken. Jammer dat is toch een minpunt

Heb jij ook een Sony BDV-E280?