Specificaties 23" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG M2362DP Zwart Review

k---evi-n 5 april 2012, 293 views

LG M2362DP Zwart

Pluspunten

• Mooi kwaliteit
  • Niet te groot
  • Mooi design

Minpunten

• Aansluitingen onhandig

Ik Heb deze tv nu inmiddels 1 jaar en bevalt mij nog steeds.
Heb deze tv gekocht omdat ik een Full HD tv met USB, HDMI etc. wilde.
Het belangrijkste omdat ik weinig ruimte heb een niet al te grote tv.
Het beeldformaat is 23'' de rand om het scherm is 3 a 4cm.
Het design is mooi en het blauwe led lampje is mooi weggewerkt.
Het geluidskwaliteit van deze tv is niet heel mooi, muziek afspelen hoort niet lekker aan maar tv kijken kan wel door.

De aansluitingen die deze tv heeft zijn een beetje onhandig geplaatst de RGB aansluiting op de achterkant is niet meer te bereiken omdat deze onder de muurbeugel zit.
De poorten aan de zijkant van de tv zijn niet zichtbaar als je naar de tv kijkt.

Verder heb ik een ps3, HD decoder, een HomeCinemaSet aangesloten die mooi kwaliteit leveren.

Heb jij ook een LG M2362DP Zwart?