X-Gear Solo XS200K Review

napel25 20 november 2007, 322 views

X-Gear Solo XS200K

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• afwerking
  • stijfheid van de kast

Kwaliteit voeding Score: 3
De kast was al helemaal ge´nstalleerd toen ik hem kreeg. Ik heb de kast niet open geschroefd. Daarom kan ik dus alleen wat zeggen over de buitenkant van de kast.

De kast staat te wiebelen op zijn pootjes. Dat komt omdat de pootjes alleen aan dun blik bevestigd zijn aan de onderkant van de kast. Daar zit blijkbaar geen frame in om de kast stijfheid te geven. Misschien is dat later nog te verbeteren met een tube lijm en wat kunststoffen of blikken profieltjes.
De hele kast is van dun blik gemaakt, wat hem wel vrij licht in gewicht maakt.

De power-knop blijft hangen wanneer je hem indrukt. Mijn PC gaat dan even aan en meteen weer uit. Na een beetje prutsen schiet de knop weer los. Niet echt handig. De powerknop is vrij groot. Wanneer je de powerknop aan de bovenkant indrukt, komt de knop wel meteen terug.

Maar de prijs is er natuurlijk ook naar.

De afmetingen zijn redelijk. De diepte van de kast (de afstand van het frontje naar de achterkant) was wat groter dan ik gewend ben van andere kasten.

De kast is wel redelijk stil.
Het design is ook redelijk. Er zaten geen kieren tussen de onderdelen.

Heb jij ook een X-Gear Solo XS200K?