Asus K53SD-SX336V Review

JSiepieNewbie 4 april 2012, laatste update op 4 april 2012, 2.849 views

Asus K53SD-SX336V

Pluspunten

• Heb onlangs de Asus K53SD-SX336V gekocht en moet zeggen dat ik blij verrast ben met deze aankoop. Deze notebook is zeer gebruiksvriendelijk en snel. Vooral het feit dat de Asus is uitgerust met IceCool, een soort coolpasta en hierdoor niet warm wordt is erg prettig.
  • De notebook hoor je niet, waardoor je rustig kan werken, zeer aangenaam want niemand heeft zin in een computer die bijna door de geluidsbarriere gaat wanneer deze aanstaat.
  • Al met al een hele fijne computer en zeker een aanrader voor de mainstream gebruiker met een beetje extra.

Minpunten

• Iets minder is de spiegeling van het beeld in de zon, de notebook is uitgerust met een glare-scherm, waardoor je met zon vooral jezelf zit te bewonderen. Dit wist ik vantevoren en is vandaar ook geen negatieve kritiek, maar voor de lezer wel handig om te weten.

De notebook hoor je niet, waardoor je rustig kan werken, zeer aangenaam want niemand heeft zin in een computer die bijna door de geluidsbarriere gaat wanneer deze aanstaat. ;)

Heb jij ook een Asus K53SD-SX336V?

Bij eigenschappen is het niet de bedoeling dat je je 'review' er in gaat plakken. Je vat het even samen tot positieve / negatieve punten.

Je hebt het tevens over een fijne computer die een aanrader is voor de mainstream gebruiker, met een beetje extra.. Extra wat?

Ik weet niet wat jij zelf verwacht van reviews over laptops, maar mocht je nog eens tijd hebben, zou ik toch een paar andere bekijken, en wat meer tijd in deze steken. Voor je medemens ;)
Erg summier. Kun je niet een paar benchmarks posten?