Creative Gigaworks T20 Review

radicalEMT 19 november 2007, 952 views

Creative Gigaworks T20

Pluspunten

• Klein, mooi geluid, hoofdtelefoon + extra 3.5 mm ingang

Minpunten

• Erg felle blauwe led aan de voorkant (waarom toch, waarom?? je hele kamer blauw verlicht omdat je je boxen aan hebt staan??? oh, waarom??)
  • Zeer irritante hoge toon uit linkerspeaker ongeacht geluidsvolume. Deze toon is niet hoorbaar voor iedereen, maar mensen met goede oren horen het direct. Zie ook het forum van Creative:
  • Die van mij gaan dus terug!

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Ik was op zoek naar een mooi klein setje wat ook makkelijk te vervoeren is. De T20 geeft een goed vol geluid, is draagbaar en heeft hoofdtelefoon aansluiting en een 3.5 mm aansluiting voor een extern geluidssysteem aan de voorkant.

Toch heeft de T20 een groot nadeel, de gebruikte componenten zijn allemaal niet van echt goede kwaliteit terwijl Creative dit product wel zo positioneert.
Er komt namelijk een vrij harde hoge toon uit de linkerspeaker bij mij! Deze toon is maar voor sommige mensen hoorbaar, maar als jij goede oren hebt, is de toon duidelijk hoorbaar en erg storen. Ik ben niet de enige die dit probleem heeft, zie ook het forum van Creative op: http://forums.creative.co...=speakers&message.id=9376

Heb jij ook een Creative Gigaworks T20?

Ik heb deze speakers ook. Maar heb totaal geen last van de toon die jij hoort.
Voor de rest ben ik wel erg tevreden over het geluid wat ze uit zulke boxjes weten te peuteren. En de aux-in is ideaal voor een PS3 ;)
Het is een beetje magere review...

"de gebruikte componenten zijn allemaal niet van echt goede kwaliteit"

Baseer je dit alleen op de piep of de gehele kwaliteit van set?

Je link volgend, is de pieptoon weg als je een hoofdtelefoon aansluit?

Misschien kun je in de winkel even luisteren (als dat mogelijk is), aangezien een aantal personen weer eenzelfde piep-set terug kreeg.