Sitecom Wireless Network USB Micro Adapter 300N X2 WLA-2000 Review

Trueblood30Newbie 4 april 2012, laatste update op 4 april 2012, 855 views

Sitecom Wireless Network USB Micro Adapter 300N X2 WLA-2000

Pluspunten

• mooi zwart

Minpunten

• bleh weinig

Ik heb deze "zogenaamde" draadloze usb connector nu al meer dan een maand omdat mijn netwerk er even uit ligt. Wat een helse ervaring is dit, het ene moment heb ik verbinding dan zakt deze in elkaar en heb ik niets.
Een simpele email op mn pc bekijken is bijna een dagtaak en moet ik meer dan even de tijd voor nemen.
Op mn telefoon en tablet heb ik continu verbinding, via dit ding..... is gewoon beroerd, ga morgen terug brengen, verspil aub geen tijd, geld of geduld aan dit ding.
Het apparaatje wordt aardig heet wanneer het ingeplugd zit, misschien is ie zelfs een beetje oververhit, schat dat de stekker zelf zo rond de 50-60 graden wordt. Dat kan geen goed teken zijn.

Voor de review freaks dit ding is te beroerd om fotos van te plaatsen, is echt zonde van de ruimte op de server. Dit apparaat moet men gewoon 100% compleet negeren en van de aardbodem verwijderen.
Als je wilt zien hoe internetverbinding hel eruit ziet moet je hem zelf maar even googlen.... of klik ff op de tab links van de reviews t

Heb jij ook een Sitecom Wireless Network USB Micro Adapter 300N X2 WLA-2000?