Club 3D Radeon HD 2600Pro Passive Review

peter4871 19 november 2007, 1.878 views

Club 3D Radeon HD 2600Pro Passive

Pluspunten

• Werkt supper bij alle game's
  • heeft HD mogelijkheden
  • Heeft hdmi mogelijkheid
  • Heeft een 2x Dual link dvi
  • HDCP mogelijkheden,
  • Crossfire
  • Direx 10 Technologie
  • en natuurlijk passive cooling

Minpunten

• kan er zo geen bedenken

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb deze kaart nu een paar maand en ben zeer tevreden,

Voor de prijs van ongeveer 100 euro heb je een perfecte hd kaart,
Hij speelt gewoon met nieuwe game's zo als call of duty 4 en crysis.

Niks geen gezeur en mooi spelen.
De kaart heeft een hdmi aansluitmogelijkheden,
en dit werkt ook supper,
Heb er zelf een in de pc en heb er een voor men zwager gekocht voor zijn pc bij de tv,

Bij allebij werkt hij perfect, tot nu toe geen gezeur gehad,
de 512mb geheugen doet het goed en geeft ook geen problemen,

Er zijn mogelijkheden bijna alles in te stellen, en HD Films kijken wekt ook als een zonnetje :9

Wat mij betreft een echte aanrader,

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 2600Pro Passive?

Dit is geen waardevolle toevoeging aan de kaart, schrijf een gebalanceerde review met discussieerbare punten en informatie, geen klakkeloos onzooi.
Goede review, goed de plus- en minpunten neergezet. Knap dat je ook de minpunten van je geliefde kaartje gewoon keihard op papier durft te zetten. [/sarcasme]
Even serieus, dit is natuurlijk niets. Een review hoort een kritische mening te geven, voor dit soort marketinggepraat kunnen we ook wel bij AMD terecht.
Owjah, gelukkig dat iedereen zoveel heeft aan jullie reacties [/sarcasme].

Positieve reviews worden altijd wel gewaardeerd, iets uitgebreider kan inderdaad geen kwaad. Keep up the work.
"Een review hoort een kritische mening te geven, voor dit soort marketinggepraat kunnen we ook wel bij AMD terecht."

Mag ik vragen waar deze onzinnige opmerking vandaan komt?

[Reactie gewijzigd door _Dune_ op 19 november 2007 10:50]

Enkel het opsommen van de mogelijkheden van de kaart, in vrij slecht Nederlands, is iets heel anders dan een review schrijven.
Termen als 'hij doet het goed' worden de meeste tweakers niet warm van. Wat ervaringen over het spelen van HD-content en processorbelasting, benchmarks, drivers, etc. horen zeker in een review thuis.
crysis draait shit op mijn 2600XT op medium dus ik kan me niet voorstellen dat de jouwe het wel goed doed.
640 x 480 praat meneer denk ik over.
Tsss, nou nou nou...
Kennelijk voelen sommigen zich persoonlijk aangevallen wanneer iemand een simpele, korte review schrijft.
Jullie moeten blij zijn dat er nog iemand de moeite neemt .
Moeite nemen ook duizende mensen die op kieskeurig of op verkoopsites zelf een paar korte zinnen neerzetten over de kaart, dit hoort een survey of review te zijn. Hoeft uiteraard niet op het niveau van tweakers.net, anandtec h, x-bit labs o.i.d. maar iig geen middelbare school niveau.
de moeite is goed, maar kijk eens naar andere reviews van videokaarten. Hiermee kun je niks. Het is alsof je de doos van de kaart leest ;) No offense, goed bedoeld etc
Ik vraag me af of deze kaart geleverd wordt met de DVI-HDMI verloopstekker van AMD. Misschien dat de reviewer dat nog even kan aangeven.
MSI leverd ze er alvast niet bij
waarom een aanrader? mijn laptop 6150 speelt ook hd films vloeiend? details en benchmarks zijn zeker welkom hier.