Sweex External sound card 5.1 with digital in/out USB 2.0 Review

peter4871 18 november 2007, 904 views

Sweex External sound card 5.1 with digital in/out USB 2.0

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten,
  • Kast blijft dicht,
  • meerdere aansluitmogelijkheden,
  • gewoon goed geluid,

Minpunten

• geen mooi uiterlijk,
  • Slechte handleiding,
  • werkt niet met vista

Aansluitingen Score: 4
Drivers en support Score: 2
CPU-belasting Score: 3
Nou ik heb deze al een tijdje in bezit en bevalt me prima,
Na deze gekocht te hebben in de winkel voor een redelijke prijs,
had ik toch een 5.1 kaart zonder dat mijn kast los moest, en zo niet nog een slot belast werd (deze waren ook niet meer beschikbaar ;) )

Na dat ik hem aangesloten had kwam ik er verheugelijk achter dat hij nog niet hellemaal werkt met vista.

Na wat geprobeerd te hebben was het mij dan toch gelukt,
op de site van sweex staat dan wel all drivers maar vista word niet ondersteunt, maar als je even moeite doet kan je ze toch gebruiken,

Hellaas zit er blijkbaar een programma apart bij waarmee je de knop opnemen kan gebruiken, hellaas werkt ook deze niet op vista.

Maar dit is een kleine fout tegen over alle voordelen,
Niet je kast los
redelijke prijs,
en goed geluid,

Ik kan hellaas niet tweaken aangezien ik het programma niet heb, maar ga er van uit dat hij op standaard instellingen staan,
en met de nieuwe game's zo als call of duty 4 en crysis werkt hij als een zonnetje ook op vol vermogen,

Dus hier geen grote klachten :9~

Heb jij ook een Sweex External sound card 5.1 with digital in/out USB 2.0?

Kan dit ding nou wel of of geen 5.1 geluid sturen via optisch uit naar je receiver?
Ik lees ergens dat ie alleen stereo kan doorsturen. Kan iemand dit bevestigen?