Medion Akoya P5333E Review

Brunniepoo 2 april 2012, 593 views

Medion Akoya P5333E

Pluspunten

• snel
  • stil

Minpunten

• weinig ruimte in kast, geen noemenswaardig kabelmanagement
  • weinig uitbreidingsmogelijkheden voor harde schijven (2 + 1x hotswap)
  • kast oogt best mooi maar is vlekgevoelig

Features Score: 4
In zijn algemeenheid ben ik erg tevreden over deze pc. Hij is snel en stil, voor mij de twee belangrijkste eigenschappen. Voor wie geld over heeft voor een goede pc die 'het gewoon doet' lijkt me dit een prima aanschaf.

Voor tweakers is dit model wellicht minder geschikt. De kast is nogal compact, er is weinig ruimte voor extra harde schijven en de kast zit erg vol, zodat het lostrekken van een sata-kabeltje al lastig is.

Heb jij ook een Medion Akoya P5333E?