Sony PlayStation 3 60Gb + WiFi + Card Reader Review

SOEPSTENGEL13 16 november 2007, 2.486 views

Sony PlayStation 3 60Gb + WiFi + Card Reader

Pluspunten

• Prijs (340 EUR)
  • Uiterlijk
  • Games
  • Geluids productie
  • Duidelijke interface

Minpunten

• Geen gevonden

Randapparatuur Score: 5
Spelaanbod Score: 5
Multiplayer Score: 5
Multimedia Score: 5
Ik heb sinds kort de 40GB PS3 versie (niet de 60GB dus). Ik ben er absoluut tevreden over. Ik heb er 340 euro voor betaald en dat was het helemaal waard.
De console ziet er echt erg mooi uit naar mijn mening, hij glimt erg mooi. Ik hoorde veel "klachten" dat hij erg snel stoffig werd, dat vind ik wel mee vallen, aangezien andere aparaten even snel stoffig worden. Voor de rest zie hij er lekker stevig uit en goed afgewerkt.

Ik heb daarbij Call of Duty 4 gekocht, en dat ziet er ook op een beeldbuis TV goed uit, ook online gaat probleemloos!

USB headset en toetsenbord werkt ook zonder problemen.

Heb jij ook een Sony PlayStation 3 60Gb + WiFi + Card Reader?

Reviews door de redactie

Beetje korte review, eerlijk gezegd. In een goede productreview worden alle punten en beoordelingen uitgebreid uitgewerkt, en dat zie ik hier niet gebeuren.
Volgens wil deze persoon alleen duidelijk maken dat hij er blij mee is. :P
Waardeloze review... maar waar kan je de PS3 voor 340 euro kopen?

edit: zal waarschijnlijk de eenmalige kortingsactie van BS zijn, zoniet hoor ik het graag.

[Reactie gewijzigd door wian op 16 november 2007 20:19]

op de rommelmarkt :+

edit: BS?

[Reactie gewijzigd door Tjona100 op 16 november 2007 20:24]

ERG korte review, en dat over een product dat zo uitgebreid is toch?
Wat is '' kort '' ???

1 week?
Heel erg onnuttig review! :O

Plaatjes van je opstelling?
aangesloten op wat voor TV?
Draadloos via welke router?
Dit is maar 1% van de vragen die me te binnen schiet maar ik denk dat je me snapt.
Je hoorde klachten over dat ie snel stoffig werd? en zelf heb je em ook sinds kort?
Sorry hoor maar een beetje meer info is wel lekker in een review.

Je weet wat de bedoeling is van een review? zoals vertellen wat je er van vind, met onderbouwde argumenten en tests en vergelijkingsmateriaal, en objectieve feiten? en niet alleen dat je blij bent? 8)7

Veel plezier met je PS3 maar schrijf alsjeblieft een betere review :X
Dan zie ik die andere reviews van je, die zien er een stuk beter uit.. waarom nier hier dan ?

PS: Geen negatieve eigenschappen?

[Reactie gewijzigd door Sqorpius op 17 november 2007 18:08]

wat mij betreft zou elke review waar op alle onderdelen 5/5 scores worden ingevuld automatisch door t.net verworpen moeten worden.
er was een 15% korting actie bij bartje
heb op die manier een starterspack voor 425 eur kunnen kopen ;)
Ik snap best dat je heel blij bent met je PS3. Maar de review is gewoon slecht en is ook totaal niet objectief en/of bruikbaar :X
De titel klopte m'n verwachtingen flink op... totdat ik dit zag.

Mag ik je (serieus) vragen, wat denk je dat mensen hier aan hebben?