Conceptronic Grab'n'Go 3,5" Multi Media Player 500GB Review

Bonger 14 november 2007, 4.631 views

Conceptronic Grab'n'Go 3,5" Multi Media Player 500GB

Pluspunten

• Kan veel bestandstypen aan
  • Er kunnen veel films op
  • Compact
  • Veel TV-aansluitingen

Minpunten

• Duurt +/- 20 seconden om op te starten
  • Mappen kolom is kort zodat hij niet de volledige film naam weergeeft
  • Lelijke grafische interface
  • Scrollen tussen films gaat langzaam

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik was op zoek naar een gewone externe harde schijf om mijn films op te slaan. Toen kwam ik deze mediaplayer tegen die ik zelfs op mijn televisie kon aansluiten. De grootte is 500 GB dus daar kunnen heel wat films op, echter hoe meer films je er op zet hoe lastiger het wordt om een film waarvan de letter ergens achterin het alfabet voorkomt af te spelen omdat je telkens op pijltje naar onder moet drukken, inhouden lukt niet.

Het formaat van de mediaplayer is erg compact, hij neemt niet veel ruimte in. Je krijgt er ook een standaard bij zodat hij niet om kan vallen. Door de vele aansluitingen kan je hem op vrijwel alle televisies aansluiten, en door middel van USB op je computer.

Bijna al mijn films worden goed afgespeeld, VIDEO_TS mappen, DivX/xVid avi's etc kan hij gewoon lezen, alleen mp4's niet.

Al met al een goede mediaplayer die het geld waard is maar die nog wel wat verbetering kan gebruiken.

Heb jij ook een Conceptronic Grab'n'Go 3,5" Multi Media Player 500GB?

Mp4 als in Mpeg4 ? Dat is dan toch ook Divx of hebben we het dan over 3gp videobestanden ?
Een *.mp4 bestand wilde hij niet afspelen, maar volgens mij staat er op de doos dat hij Mpeg4 wel af hoort te spelen... Kan het fout hebben, heb doos nu niet bij de hand.
Je zegt dat hij alleen Mp4's niet kan afspelen. WMV's dus wel?
Je kan bij deze dus ook DVD´s afspelen, maar kan je dan ook de ondertitels zien?
Als je met de nieuwste firmware de knop naar volgende track indrukt bladert de inhoudsopgave naar de volgende bladzijde.

Je kunt bij DivX en XivD wel de ondertitels zien, maar cursieve tekst wordt afgebeeld als <i> cursief </i>

Bij DVD's zie je de ondertitels niet. Ik heb .sub's ook nog niet aan de praat gekregen,