Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G5 Laser Mouse Review

sebasmeer 14 november 2007, 620 views

Logitech G5 Laser Mouse

Pluspunten

• Zelf gewicht bepalen
  • Laser
  • Kwaliteit kabel

Minpunten

• Knoppen muisgevoeligheid niet ophandige plek

De nieuwe uitvoering (blauwe) ziet er wat beter uit dan de oude. Dit is ook gedegene die ik heb.

Met de voorkeur van een muis die wat zwaarder is zit ik goed bij deze, je kan namelijk zelf mbv gewichtjes het gewicht van de muis bepalen.
De kabel is van betere kwaliteit als de gemiddelde usbkabel: een stuk steviger.

De mogelijkheid om het aantal dpi direct te veranderen zodat de muis sneller of langzamer gaat is ideaal. Beetje jammer dat deze knoppen nogal onhandig geplaatst zijn. Maar eerlijk gezegt is dat ook weer handig, aangezien je zo niet perongelijk die knoppen kan indrukken als je aan het gamen bent.

Heb jij ook een Logitech G5 Laser Mouse?

Zelf heb ik deze muis ook. Wat betreft de kabel ben ik het deels met je eens. Hij is steviger dan een normale USB kabel. Maar door het touw raakt hij ook sneller in de knoop. Heb hem nu al tijdje (lees 3 maanden) op mijn bureau liggen en zitten nog steeds dezelfde vouwen in de kabel sinds ik hem uit de doos haalde. Dit is al mijn 2e G5 ik heb ook de rode gehad, die had ik bij mijn laptop telkens het draadje oprollen is hem fataal geworden. Dus had liever een normaal draadje gezien aan deze zeer mooie Logitech muis!
ik geef je froot gelijk ik heb de mijne nu al ongeveer een half jar en hij heeft ook nog altijd dzelfde plooien als pas uit de doos ( enkel een beetje afgezwakt maar nog altijd plooien), voor de rest is het de best bedrade muis die je kan kopen
Heb mijn G5 ongeveer 2 Weken nu, Eerste dagen ook wat problemen gehad met de plooien in de kabel, maar nu helemaal geen last van. Beetje trekken en sleuren does the trick ;)

Enige nadeel dat hij soms beetje gek doet op Qck+ pad.
heb deze muis al een jaar en heb ook nog steeds dat de draad is zoals hij was in de doos.
dusja maar voor de rest super muis enkel spijtig dat er geen volgende knop op is.