Logitech Driving Force GT Review
Recent m'n twee jaar oude Thrustmaster FGT 3-in-1 vervangen door een Logitech Driving Force GT. Ik speel tot nu toe eigenlijk alleen nog maar F1 2011, De eerste indruk is erg goed, omdat bijvoorbeeld het stuur erg goede feedback geeft, over de grip van de auto waar je mee rijdt. Als de auto begint over/onder te sturen, merk je meteen dat het stuur veel lichter wordt en dat je dus op je tellen moet passen. Hier en daar een curbje teveel mee pakken en je moet aardig je best doen de auto weer recht uit te krijgen. (overigens kan dit ook komen omdat ik de Thrustmaster gewend ben, die bijna geen FFB had.. ) Het enige nadeel, ten opzichte van de G27, is dat de pedalen geen feedback geven. met de G27 merk je dat er "druk" op het rempedaal staat,...
Pluspunten
Erg goede feedback via het stuur, Gemakkelijk geinstalleerd Prima prijs
Minpunten
Geen feedback via de pedalen
Eindoordeel
Ik speel tot nu toe eigenlijk alleen nog maar F1 2011,
De eerste indruk is erg goed, omdat bijvoorbeeld het stuur erg goede feedback geeft, over de grip van de auto waar je mee rijdt.
Als de auto begint over/onder te sturen, merk je meteen dat het stuur veel lichter wordt en dat je dus op je tellen moet passen.
Hier en daar een curbje teveel mee pakken en je moet aardig je best doen de auto weer recht uit te krijgen.
(overigens kan dit ook komen omdat ik de Thrustmaster gewend ben, die bijna geen FFB had..
Het enige nadeel, ten opzichte van de G27, is dat de pedalen geen feedback geven.
met de G27 merk je dat er "druk" op het rempedaal staat, waardoor je wat meer feedback hebt op het remmen.
Heb jij ook een Logitech Driving Force GT?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Ging het instaleren makkelijk? Kun je het stuurwiel ook voor andere toepassingen gebruiken?
Dit is toch geen review man.. Een review hoort uitgebreid te zijn.
Ik zeg dit alleen maar als advies
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/399954/crop5ed8f38cafda5_cropped.jpeg?f=community)