Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

Schurem 25 maart 2012, laatste update op 25 maart 2012, 1.113 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• Hij breekt heel lekker. Beetje crunchy en best makkelijk ook. Niet veel kracht nodig voor een prachtige explosie van knopjes en andere stukjes.

Minpunten

• Het kan dus nogal eens voorkomen dat een toets vast komt te zitten na een battery change. Lastig als dat de A is, of de Z. Fataal als het de "del" is.

Na het verwisselen van de batterijtjes voer er een kwade geest in dit toetsenbord/trackball combo ding. Ik gebruikte hem om op de bank de PC als mediaspeler te bedienen. In plaats van een epje te starten, heeft het fijne ding ongeveer anderhalve terabyte aan moeizaam bij elkaar gespaard beeldmateriaal gedelete. :'(

Wat blijkt is dat het ding nog al eens last heeft van een soort stuck key syndrome. In mijn geval bleek dit dus de knop "del" te zijn. fijn. 8)7

Ik heb het kreng op mijn knie gebroken, wat een heerlijke fontein aan stukjes opleverde, en een kortstondige uitlaatklep van mijn frustratie. De langdurigere uitlaatklep is deze review.

Koop dit ding niet. Behalve als cadeautje voor die nare collega.

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?

ja logisch toch

kijk nou eens goed dit kan toch nooit werken

Gebruikt onder besturingssysteem:

Windows 7 x64

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

dit is vragen om ellende en kan je natuurlijk nooit garantie op verhalen
wacht nou gewoon tot windows 8 ongeveer 2 jaar uit is dan kan je misschien dit
toetsending voor windows 7 bij trust bestellen.
Do you Trust this hardware to be bend on the knee

Wel zelfs dat kan het dus niet , heb ook zo'n Trustwurty keyboard met oudennieuw uit zijn slaapstand gehaald
Moet zeggen ze branden wel een kleurige-tol in batterij vak , en had zowaar een paar seconde een illumina mod

Vind deze review toch 6 punten
Ik gebruik het keyboard zelf al een jaartje of 2 probleemloos. Batterijen heb ik al een aantal maal vervangen maar nog nooit problemen gehad met toetsen die blijven hangen.
Jee wat een pech zeg, ben trouwens benieuwd naar de rest van je systeem (moederbord)
Volgens Trust zou het bord gewoon moeten werken onder Windos 7.
Schitterend! You made my day! Iig de ochtend :p
Positieve eigenschappen:

_/-\o_

made my day, heerlijk!
_/-\o_

Trust altijd -1

Nu op naar een Sweex toetsenbord?
hoe geen foto's ? :D
trust tja